Bipsiz Ses Kaydetme? (Çözülmedi)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Zymenn

Zymenn

Üye
    Konu Sahibi
Bipsiz Ses Kaydetme? (Çözülmedi)
Arkadaşlar günlerdir telefonuma bip sesi çıkarmadan konuşmaları kaydedecek bir yazılım yüklemeye çalışıyorum. Böyle bir program var mı? Çünkü bip sesi çıkarmadığı belirtilen programları da denedim. Tabi bana uyan versiyonları.

Telefon S60v2 (OS7)
Nokia 3230 (Firmware son sürüm v5)

Yardımlarınızı bekliyorum. Yoksa delirecem... :(
 


priapos90

Üye
Kardeş bende n73 var ve dediğin programı kullanıyorum, kesinlikle harika.Ama n73 s60v3, acaba senin tel.da çalışır mı?
 
Zymenn

Zymenn

Üye
    Konu Sahibi
Ne yazıkki çalışmaz priapi90. Çünkü 3230lar S60v2 Yani OS7. v3ler için bu niçin konulduğu anlaşılmaz bip sesine çare var.

S60v2 bir telefon kullanıp buna çare bulan arkadaşlar lütfen yazsınlar. Ya da fexplorer gibi bir yazılımla bazı dosyaları silerek (örneğin o bip sesini) buna çare bulabilir miyiz? Şimdiden cevap verecek arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Zymenn

Zymenn

Üye
    Konu Sahibi
Hala çözüm bulamadım. OS7 (3230 vs) telefon kullanan arkadaşlardan veya maxicep'in uzmanlarından bir destek bekliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt