Merhaba arkadaşlar binbaşı oldum ama bu konuyu binbaşı olma bahanesiyle içimden geçenleri yazmak için açtım desem yeridir çünkü binbaşı teğmen benim için önemli değil neyse..
Arkadaşlar ben sitede yeni sayılırım ama gerçekten çok seviyorum bu siteyiKimseyi kırmamaya çalışıyorum elimden geldiğince ki kırmadığımı da düşünüyorum eğer kırdıysam helallik diliyorum
![]()
Siteye ilk girdiğimde anlamıştım sitenin güzelliğini![]()
--Bu sitenin kıymetini bilin çünkü ben çok sitelere gittim her zaman belirtiyorum ki oradaki insanlar başkalarını bozmak derdinde , nasıl bozabilirim kalbini kırabilirim derdinde![]()
Beni sitede tanıyan çok az kişi var ve buradan abilerime,ablalarıma,arkadaşlarıma söylüyorum :
Hepinizi gerçekten çok çok seviyorumİnşallah siz de beni seviyorsunuzdur
Bana küsen biri var ise gelsinler barışalım mesaj atsınlar konuşalım.
Belki sitede tanınmıyorum ama ben yine söylüyorum :
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AYIRT ETMEDEN![]()

İltifatın için ne kadar teşekkür etsem azdır Furkan abicim
Biz de senin gibi üyeler sayesinde MaxiCep'te olmanın mutluluğunu paylaşıyoruz. Sen, ben, o olmazsa aramızdaki arkadaşlık ve cana yakınlık olmasa MaxiCep böyle çekici olmazdı. Hepsi hepimizin sayesinde. Teşekkürler sana, teşekkürler tüm MaxiCep üyelerine
Burası MaxiCep
Burdan çıkış yok!
İnşallah bu cana yakınlık bu sitenin vazgeçilmez özelliklerinden olur

Çok teşekkür ediyorumTebrikler Binbaşım!!!![]()
Darısı size 
Biz de senin gibi üyeler sayesinde MaxiCep'te olmanın mutluluğunu paylaşıyoruz. Sen, ben, o olmazsa aramızdaki arkadaşlık ve cana yakınlık olmasa MaxiCep böyle çekici olmazdı. Hepsi hepimizin sayesinde. Teşekkürler sana, teşekkürler tüm MaxiCep üyelerine
Burası MaxiCep
Burdan çıkış yok!


Valla ben daha hangi mesajda hangi rutbe hic bilmiyorum. Mesaj kasma konu kasma gibi derdimde yok. İhtiyacim oldukca yaziyor ihtiyacim oldukca konu aciyorum (son actigim ulker ice cream konusu disinda
). Bkalim biz ne zmn binbasi olacaz 
Teşekkür ediyorum kuzum yazdıkların içinOw yeah ! Maxi duygularim kabardi![]()
Saka bi yana ben kendimi iyi ifade edemeyen edemeyen bi insanim. Bu konuyu acan arkadasa her.yonden ve bnm duygularima tamamen ayni sekilde tercuman oldugu icin tesekkur ederim.Diger forumlarda hep bir art niyet var. Devamli birileri kavga pesinde. Ama ben bu siteye uye oldugumdan beri forumda bi farklilik en bastan hissetmistim. İyiki varsiniz . Hepinizi COK seviyorum
- - - Eklendi - - -
Bu arada Tebrikler binbasi olmussunValla ben daha hangi mesajda hangi rutbe hic bilmiyorum. Mesaj kasma konu kasma gibi derdimde yok. İhtiyacim oldukca yaziyor ihtiyacim oldukca konu aciyorum (son actigim ulker ice cream konusu disinda
). Bkalim biz ne zmn binbasi olacaz
![]()
Evet ben de bahane oldu içimden geçenleri yazmış oldum aslında..
Binbaşı olmak veya başka bir şey önemli değil 
Beni seveni bende severim kardeşimTebrikler daha nice rütbelere
![]()

Kuzum teşekkürler nezaketin içinHayırlı olsunAyrıca teşekkürler duygularımız karşılıklı
![]()
Evet karşılıklı 
Teşekkürler kuzum evet çok başkatebrikler
maxicep başkadır

Teşekkürler kuzum darısı sana..Nice rütbelere sen deTebrikler

