Binbaşı olmuşum :) - İÇİMDEN GEÇENLER - :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İncİnat

İncİnat

Üye
nice rütbelere :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Merhaba arkadaşlar binbaşı oldum ama bu konuyu binbaşı olma bahanesiyle içimden geçenleri yazmak için açtım desem yeridir çünkü binbaşı teğmen benim için önemli değil neyse.. :)

Arkadaşlar ben sitede yeni sayılırım ama gerçekten çok seviyorum bu siteyi :) Kimseyi kırmamaya çalışıyorum elimden geldiğince ki kırmadığımı da düşünüyorum eğer kırdıysam helallik diliyorum :)

Siteye ilk girdiğimde anlamıştım sitenin güzelliğini :)

--Bu sitenin kıymetini bilin çünkü ben çok sitelere gittim her zaman belirtiyorum ki oradaki insanlar başkalarını bozmak derdinde , nasıl bozabilirim kalbini kırabilirim derdinde :)

Beni sitede tanıyan çok az kişi var ve buradan abilerime,ablalarıma,arkadaşlarıma söylüyorum :

Hepinizi gerçekten çok çok seviyorum :) İnşallah siz de beni seviyorsunuzdur :) Bana küsen biri var ise gelsinler barışalım mesaj atsınlar konuşalım. :) Belki sitede tanınmıyorum ama ben yine söylüyorum :

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AYIRT ETMEDEN <3

Biz de senin gibi üyeler sayesinde MaxiCep'te olmanın mutluluğunu paylaşıyoruz. Sen, ben, o olmazsa aramızdaki arkadaşlık ve cana yakınlık olmasa MaxiCep böyle çekici olmazdı. Hepsi hepimizin sayesinde. Teşekkürler sana, teşekkürler tüm MaxiCep üyelerine :alkis

Burası MaxiCep
Burdan çıkış yok!
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Akıncı

Akıncı

Üye
Tebrikler...
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi


Biz de senin gibi üyeler sayesinde MaxiCep'te olmanın mutluluğunu paylaşıyoruz. Sen, ben, o olmazsa aramızdaki arkadaşlık ve cana yakınlık olmasa MaxiCep böyle çekici olmazdı. Hepsi hepimizin sayesinde. Teşekkürler sana, teşekkürler tüm MaxiCep üyelerine :alkis

Burası MaxiCep
Burdan çıkış yok!
İltifatın için ne kadar teşekkür etsem azdır Furkan abicim :) İnşallah bu cana yakınlık bu sitenin vazgeçilmez özelliklerinden olur :)
Tekrar teşekkür ediyorum :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Tebrikler Binbaşım!!!:):hoba:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa

cukuleaks

Üye


Biz de senin gibi üyeler sayesinde MaxiCep'te olmanın mutluluğunu paylaşıyoruz. Sen, ben, o olmazsa aramızdaki arkadaşlık ve cana yakınlık olmasa MaxiCep böyle çekici olmazdı. Hepsi hepimizin sayesinde. Teşekkürler sana, teşekkürler tüm MaxiCep üyelerine :alkis

Burası MaxiCep
Burdan çıkış yok!

Ow yeah ! Maxi duygularim kabardi :yuru (h)

Saka bi yana ben kendimi iyi ifade edemeyen edemeyen bi insanim. Bu konuyu acan arkadasa her.yonden ve bnm duygularima tamamen ayni sekilde tercuman oldugu icin tesekkur ederim.Diger forumlarda hep bir art niyet var. Devamli birileri kavga pesinde. Ama ben bu siteye uye oldugumdan beri forumda bi farklilik en bastan hissetmistim. İyiki varsiniz . Hepinizi COK seviyorum :)

- - - Eklendi - - -

Bu arada Tebrikler binbasi olmussun :) Valla ben daha hangi mesajda hangi rutbe hic bilmiyorum. Mesaj kasma konu kasma gibi derdimde yok. İhtiyacim oldukca yaziyor ihtiyacim oldukca konu aciyorum (son actigim ulker ice cream konusu disinda :D ). Bkalim biz ne zmn binbasi olacaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
tempestshine

tempestshine

Üye
Beni seveni bende severim kardeşim :sarıl: Tebrikler daha nice rütbelere :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Ow yeah ! Maxi duygularim kabardi :yuru (h)

Saka bi yana ben kendimi iyi ifade edemeyen edemeyen bi insanim. Bu konuyu acan arkadasa her.yonden ve bnm duygularima tamamen ayni sekilde tercuman oldugu icin tesekkur ederim.Diger forumlarda hep bir art niyet var. Devamli birileri kavga pesinde. Ama ben bu siteye uye oldugumdan beri forumda bi farklilik en bastan hissetmistim. İyiki varsiniz . Hepinizi COK seviyorum :)

- - - Eklendi - - -

Bu arada Tebrikler binbasi olmussun :) Valla ben daha hangi mesajda hangi rutbe hic bilmiyorum. Mesaj kasma konu kasma gibi derdimde yok. İhtiyacim oldukca yaziyor ihtiyacim oldukca konu aciyorum (son actigim ulker ice cream konusu disinda :D ). Bkalim biz ne zmn binbasi olacaz :)
Teşekkür ediyorum kuzum yazdıkların için :tebessüm: Evet ben de bahane oldu içimden geçenleri yazmış oldum aslında.. :) Binbaşı olmak veya başka bir şey önemli değil :)


- - - Eklendi - - -

Beni seveni bende severim kardeşim :sarıl: Tebrikler daha nice rütbelere :)
:sarıl:
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
Hayırlı olsun :) Ayrıca teşekkürler duygularımız karşılıklı :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
tebrikler :alkis
maxicep başkadır
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
u_cosar

u_cosar

Üye
Tebrikler
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
15097

15097

Üye
biraz geç oldu ama tebrikler :)
 
tarxhn

tarxhn

Üye
hayırlı olsun fatih
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
kuzu, hayırlı olsun. bu bölüme pek girmem. tesadüf gezerken gördüm. senin adına sevindim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt