bilgisayardan anlayan biri bakabilirmi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
battlefıeld 3 veya mw3 u oynadın mı ?
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

yok bununla zor.. kasa kasa açar.. en düşükte kasmaz belki :D

en düşük ayarda oynarım grafiklerin mükemmel olası pek umrumda değil ben bu oyunu oynamazsam ölürüm ilk iki oyunu bitirdim hastqyım bu oyuna(abarttım mı ne :D)
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt