bi telefon hakında bilgi istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rusajan

Üye
    Konu Sahibi
bi telefon hakında bilgi istiyorum
paraya kıyıp apple iphone telefon almayı düşünüyorum ama android diye bişeyler çıkmış nedir bu anroid

linuxun cep yazılımı versiyonu fallanmı bide ucuz anroid pahalı anroid varmış nedir nasıl kaça yüklenir.

ikinci sorumda acaba telefonu aldığım gibi hiç bişey yüklemedenmi kulansam hangisi daha iyi kullanışlı ve

özellikli kafan karıştı billen varsa yazsın.
 


hoss

hoss

Üye
hiç birseyden anlamıyorsun madem neden 1milyar küsürlük iphone almayı düşünüyorsunki git 100 tl lik bir telefon al daha iyi bence
android telefonun işletim sistemidir , mesela galaxy s2 ,htc sensantion , xperia arc gibi telefonlarda android işletim sistemi vardır
ucuz androidli tlefon istiyorsan ideos x5 , galaxy gio ,x8 gibi telefonlara bakabilirsin..
ama sana tavsiyem elinin altında internet var biraz araştır neyin ne oldugunu
 
technoblue

technoblue

Üye
arkadaşım kendi görüşümü söylemem gerekirse iphone4 alacak paran varsa al. ama lırken dikkatli ol garantili al. çünkü çok sık arıza çıkartabiliyor hatta fabrika çıkışlı olarak arızalı olabiliyor. eğer garantin olmazsa çok masraf çıkartabilir sana. he yok iphone3 alacağım diyorsan o zaman daha dikkatli olman lazım. çünkü sıfırını bulman neredeyse imkansız. 2.eli de çok sakat. android'e gelince Android, Google ve Open Handset Allience tarafından kodlanmış Linux İşletim Sistemi tabanlı bir mobil cihazlar için geliştirilmiş açık kaynak kodlu bir işletim sistemidir. oyun ve uygulamalar google market'te bolca bulunur ve çoğu ücretsizdir. android her telefona yüklenmez. ama android işletim sistemli smartphone modelleri var piyasada. ucuz android pahalı android cihazın marka ve modeline göre değişir yani değişen android değil cihazın fiyatıdır. android işletim sistemli en ucuz cihazlardan birini tavsiye etmem gerekirse lg optimus me tavsiye ederim. android 2.2 froyo işletim sistemi vardır. cihazı aldığında hiç birşey yüklemeden kullanmana gerek yok. dediğim gibi google markette bolca ücretsiz uygulama mevcut. bunlardan faydalanabilirsin.
 

mmeehhmmee

Üye
kardeş Yerinde olsam almazdım çünkü gerek yok okadar pahalı telefona
 

rusajan

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır almaktan vaz geçtim bende aypon aypon deyince iyi bişey sanıyodum bozarız mozarız elimizde kalır cahile zaten aypon neyine

gerek kazıklanmaktan kurtardınız eyvallah



 
hoss

hoss

Üye
tamamdır almaktan vaz geçtim bende aypon aypon deyince iyi bişey sanıyodum neyse kazıklanmaktan kurtardınız eyvallah

peki sony ericson w890i alsam tavsiye edermisiniz.
tasarım harikası güzel telefon sana fazlasıyla yeter
 

rusajan

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır:evet:
 
Masha

Masha

Üye
Iphone dan hariç başka telefon almak istersen burdakiler herzaman yardımcı olur Yeterki Iphone olmasın şikayet çok :)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
ı phone a okadar para verılmez kardes yazıktır gunahtır :)) dedıgın gıbı sadece paraya kıymıs olursun okadar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt