gitarsist
Üye
bi fikrinizi söyleyin
herkese a.s
artık bende N8 kullanmaya başlayacağm. iphonemi n8 le takas ettim kargoda şuan yarı gelecek hayırlısıyla.
neyse birkaç sorum olacak.
sahibi filnandiyadan geldiğini menüsünün karışık olduğunu felan söyledi. sürüm attır dedi. o işi nasıl yapabilirim fikriniz var mı ? sim kilit kırılır mı ?
ve güncelleme yaparsam telefonu sim kilidi kırılır mı ?
artık bende N8 kullanmaya başlayacağm. iphonemi n8 le takas ettim kargoda şuan yarı gelecek hayırlısıyla.
neyse birkaç sorum olacak.
sahibi filnandiyadan geldiğini menüsünün karışık olduğunu felan söyledi. sürüm attır dedi. o işi nasıl yapabilirim fikriniz var mı ? sim kilit kırılır mı ?
ve güncelleme yaparsam telefonu sim kilidi kırılır mı ?



