bi çare söyleyin nolur!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

engopower

Üye
    Konu Sahibi
bi çare söyleyin nolur!!
arkadaşlar ben oyun manyağıyım ..ancak teknik bilgilerden anlamam anca indirir oynarım..telefon hafızasına kaydetttiim oyunların save dosyaları iyice birikti..mesela hafıza bilgisine bakıyoum 35 mb kapasitenin 5mb ı oyun 7 si müzik diyor tüm dosyalara baktım başka alan kaplayan yok ..ama kullanılan 24 mb diyor bunun sebebini save dosyalarına bağlıyorumda acaba o alanı yok etmek için ne yapabilirim...hani pc de clenear diye bi proğram var tel için o tip bi proğram var mı ? ya da format mı atayım?:allalla:
 


galata7788

galata7788

Üye
eğer hafıza kartın varsa format at yeniden hafıza kartına yükle tel. hafızasında çok yer açılır hafıza kartın yoksa yukarıdaki arkadaşın verdiğini dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt