Temmuzda 26 yaşıma girdim ama hala oyunlardan kopamadım. Call of Duty seriside benim en eski tecrübelerimden biridir. Medal of Honor Allied Assaulth gibi bir klasiği bile geride bırakan bir oyundan bahsediyoruz. O yıllarda henüz lise sıralarını terletiyorduk. Neyse "game over" MW2'yi sistemin kaldırıyorsa 3'üde oynarsın merak etme. Bir usta tavsiyesi. ----------Eklendi @ 13:42:48 ---------- Yazıldı @ 13:29:37 ---------- FeC!: Arkadaş minigunla hind düşürmeye saçma demişte hiç saçma değil. Ve MW3 sadece avrupada değil afrikada da geçiyor... Minigunla HIND düşürmek saçma değilmi? Hiç HIND gördünmü yada bilgin varmı? HIND tarihteki en sağlam askeri taarruz helikopteridir ve RPG 7 yada TOW roketlerine karşı bile dayanımı vardır. Tabi ROTOR'dan yada camdan isabet almazsa. Ayrıca hiçbir HIND pilotu üzerinde 4 maverick 24 law füzesi varken hemde önünde giden minigun yani HIND için sivrisinek olan bir helikoptere füze atmamazlık etmez. HIND önünde eğer ateş etma yetkisi olan bir helikopter görürse tüm taarruz helikopterleri gibi (AH-64D Longbow yada AH-64D Apache gibi) ateş açar. Yani HIND pilotunun refleks, kilitlenme süresi ve füzenin vuruş zamanına bağlı olarak 5-6 saniyedir. Anlatabildimmi? Konuya profesyonel bakarsak daha sürüyle hata buluruz. Oyunlar istediği kadar uğraşsınlar %100 gerçekçi olamaz. Bu BF3, Rainbow Six, Operation Flashpoint yada ARMA olsun fark etmez. Çünkü bana oynarken zevk vermek zorunda. Saçma olmasa oyun olmazdı zaten. Ayrıca COD serisi (COD World ar War ve Black Ops hariç) benim en çok oynadığım ve en çok sevdiğim oyunlardan bir bölümünü içinde barındırır. O yüzden hep en çok eleştirdiğim oyunlardandır. Çünkü mükemmel olmasını istiyorum. Ama bu kez bütçem sınırlı olduğu için yine çok sevdiğim oyunlarıyla BF alacağım. Uydurursam MW'de alabilirim. Bu arada tüm IW oyunlarım orjinaldir ve Steam'de 1500 (MW2 1000 falan) saatin üzerinde deneyimim var. MW2 Prestige 10 Clear! Keşke yanlış eleştiri yapmasaydında bu kadar gereksiz açıklama yapmasaydım. Eleştiri güzeldir fakat doğru eleştiri daha güzeldir. Her hataya eleştiri yazsak forum yetmez.
