Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benim Nokia 5800'mı verip takas İphone 2g ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RysDown
Üye
Konu Sahibi
Benim Nokia 5800'mı verip takas İphone 2g ?
Merhaba Arkadaşlar, Başlıkta'da belirttiğim gibi 5800'mı verip İphone 2g Almayı düşünüyorum Fikirlerinizi Lütfen Düzgünce Belirtiniz Eğer Saçma Bir yorum yapıcaksanız Lütfen belirtip moralimi Bozmayınız!
5800 cı
Üye
abi sende resmen saçma sapan bi cvp verip moralimi bozun diyosun yaa 5800 verilip 2g alınırmı akıl var mantık var
minimini80
Üye
bence bildiğin bi telefonu verip bilmediğin 2. el bi telefon için değmez. ama fikir senin. 5800 ıda yabana atma
emr-erock
Üye
yorumlara bak
RysDown
Üye
Konu Sahibi
Allahım ya yorumlara bak cidden 5800'dan sıkıldımda biraz internet konusu falan iphone çok rahat o yüzden napsam arkadaşlar kararsızım bana adam akıllı bir cevap verebilicek varmı aklım hala iphone da
ozanazy
Üye
Az daha para ver değiştireceksen 3G ile değiştir 2G için değmez bence.
minimini80
Üye
sen bildiğinden şaşmazsın. neden forum açtın düşünce topluyorsun, içinden geldiği gibi davran naneyi yediğinde anlarsın
futbol123
Üye
iphone 3g al daha iyi
anisti
Üye
bencede ıphone 3g attan inip eşeğe binme
Xx_TaKtİkAp_xX
Üye
arkadaşlar bende bir arkadaşımla bir takas yapmaya karar verdim takas:nokia 5800 verip,Ipod touch 8gb ve ynında nokia 6300 cep telefonu alacapım sizce alayım mı?ltfen yardım edin
Starsley
Son yorum yapan kişi bence değiştir konu açan kişi sen beni güldürdün ALLAH ta seni güldürsün 5800 3g den bıle iyiyken sen 2g ile takas edimmi diyosun
5800123
Üye
5800 ı Satıp İphone 2g 8GB Almak istiyorum aynen arkadas gibi 3 G alın demeyin PARA yok 250 TLYE alıyorlar telefonu bende bi 100 tl ekleyİP iphone 2g
ALsammı ?
birde 2telefonun arsındaki farklı özellikler nedir ?
farukozer4444
Üye
2g mi kaldı
5800123
Üye
Bütcemiz Okadar Kardeşim
hoss
Üye
2G çok eski bence daha güncel modellere bak degmez almaya o kadar para vermeye
5800123
Üye
*ReBeL_ALTaiR* Diyorki 5800 3gden daha iyi Ozmn camdan atla kardesim
ONER-1997
Üye
iphone 2G 4ever
OttomanEmpire06
Üye
bence yapma kardeş tks boşver 2g için değmez pişman olursun 3g veya 3gs olsaydı hiç düşünmeden tks yap derdim ama 2g ile tks yapma bence