Benim Nokia 5800'mı verip takas İphone 2g ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RysDown

Üye
    Konu Sahibi
Benim Nokia 5800'mı verip takas İphone 2g ?
Merhaba Arkadaşlar, Başlıkta'da belirttiğim gibi 5800'mı verip İphone 2g Almayı düşünüyorum Fikirlerinizi Lütfen Düzgünce Belirtiniz Eğer Saçma Bir yorum yapıcaksanız Lütfen belirtip moralimi Bozmayınız! :ağlarım:
 


5800 cı

5800 cı

Üye
abi sende resmen saçma sapan bi cvp verip moralimi bozun diyosun yaa 5800 verilip 2g alınırmı akıl var mantık var :D
 

minimini80

Üye
bence bildiğin bi telefonu verip bilmediğin 2. el bi telefon için değmez. ama fikir senin. 5800 ıda yabana atma
 
emr-erock

emr-erock

Üye
yorumlara bak :kop:
 

RysDown

Üye
    Konu Sahibi
Allahım ya yorumlara bak cidden 5800'dan sıkıldımda biraz internet konusu falan iphone çok rahat o yüzden napsam arkadaşlar kararsızım bana adam akıllı bir cevap verebilicek varmı aklım hala iphone da :hmmm
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Az daha para ver değiştireceksen 3G ile değiştir 2G için değmez bence.
 

minimini80

Üye
sen bildiğinden şaşmazsın. neden forum açtın düşünce topluyorsun, içinden geldiği gibi davran naneyi yediğinde anlarsın:)
 
futbol123

futbol123

Üye
iphone 3g al daha iyi
 
anisti

anisti

Üye
bencede ıphone 3g attan inip eşeğe binme
 

Xx_TaKtİkAp_xX

Üye
arkadaşlar bende bir arkadaşımla bir takas yapmaya karar verdim takas:nokia 5800 verip,Ipod touch 8gb ve ynında nokia 6300 cep telefonu alacapım sizce alayım mı?ltfen yardım edin :hmmm
 

Starsley

Son yorum yapan kişi bence değiştir konu açan kişi sen beni güldürdün ALLAH ta seni güldürsün 5800 3g den bıle iyiyken sen 2g ile takas edimmi diyosun
 

5800123

Üye
5800 ı Satıp İphone 2g 8GB Almak istiyorum aynen arkadas gibi 3 G alın demeyin PARA yok :D 250 TLYE alıyorlar telefonu bende bi 100 tl ekleyİP iphone 2g
ALsammı ?

birde 2telefonun arsındaki farklı özellikler nedir ?
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye
2g mi kaldı :)
 

5800123

Üye
Bütcemiz Okadar Kardeşim
 
hoss

hoss

Üye
2G çok eski bence daha güncel modellere bak degmez almaya o kadar para vermeye
 

5800123

Üye
*ReBeL_ALTaiR* Diyorki 5800 3gden daha iyi Ozmn camdan atla kardesim
 
ONER-1997

ONER-1997

Üye
iphone 2G 4ever :D
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
bence yapma kardeş tks boşver 2g için değmez pişman olursun 3g veya 3gs olsaydı hiç düşünmeden tks yap derdim ama 2g ile tks yapma bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Rainesto
Cevap
13
Görüntüleme
660
Rainesto
SkywaLKing
Cevap
2
Görüntüleme
1K
SkywaLKing
BatuhanErogul
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
322
BatuhanErogul


Üst Alt