aaaa nereye gıdıyon daaa karbuz kesecedik
Pure Life Üye lovestar' Alıntı: bak bu olabilir işte.o zaman konu kapatılır.kimsede abuk subuk beyanlarda bulunmaz.sohbet için cafe bölümü var.orda çay ısmarlım hepinize gelin Genişletmek için tıkla ... bı caya kanmayız yaw
lovestar' Alıntı: bak bu olabilir işte.o zaman konu kapatılır.kimsede abuk subuk beyanlarda bulunmaz.sohbet için cafe bölümü var.orda çay ısmarlım hepinize gelin Genişletmek için tıkla ... bı caya kanmayız yaw
elmyra Üye fatihsagohiphop™;1025153' Alıntı: arzu abla kimmiş tanımıyorum ben Genişletmek için tıkla ... fatihsagohiphop™;1025166' Alıntı: şimdi bu bana kötü bişeymi söledi. Genişletmek için tıkla ... fatihsagohiphop™;1025190' Alıntı: sadece ben oldum( Genişletmek için tıkla ... fatihcim önce Arzu abla deyip sonra bu diye hitap edersen ben rencide ederim seni seviyorum genede sesimi cıkarmadım bile lovestar' Alıntı: bak bu olabilir işte.o zaman konu kapatılır.kimsede abuk subuk beyanlarda bulunmaz.sohbet için cafe bölümü var.orda çay ısmarlım hepinize gelin Genişletmek için tıkla ... biz evsahibi sayılırız biz ısmarlayalım mesaj sayılarımıza bakarsan o konumda biz varız
fatihsagohiphop™;1025153' Alıntı: arzu abla kimmiş tanımıyorum ben Genişletmek için tıkla ... fatihsagohiphop™;1025166' Alıntı: şimdi bu bana kötü bişeymi söledi. Genişletmek için tıkla ... fatihsagohiphop™;1025190' Alıntı: sadece ben oldum( Genişletmek için tıkla ... fatihcim önce Arzu abla deyip sonra bu diye hitap edersen ben rencide ederim seni seviyorum genede sesimi cıkarmadım bile lovestar' Alıntı: bak bu olabilir işte.o zaman konu kapatılır.kimsede abuk subuk beyanlarda bulunmaz.sohbet için cafe bölümü var.orda çay ısmarlım hepinize gelin Genişletmek için tıkla ... biz evsahibi sayılırız biz ısmarlayalım mesaj sayılarımıza bakarsan o konumda biz varız
Fatih[Sag0]HiphoP Üye elmyra' Alıntı: fatihcim önce Arzu abla deyip sonra bu diye hitap edersen ben rencide ederim seni seviyorum genede sesimi cıkarmadım bile Genişletmek için tıkla ... tamamda ben arzu abla kim diye sordum kötü bir kelime olarak söylemedim bunu. böyle anlıyacağını bilseydim mesaj atmazdım.
elmyra' Alıntı: fatihcim önce Arzu abla deyip sonra bu diye hitap edersen ben rencide ederim seni seviyorum genede sesimi cıkarmadım bile Genişletmek için tıkla ... tamamda ben arzu abla kim diye sordum kötü bir kelime olarak söylemedim bunu. böyle anlıyacağını bilseydim mesaj atmazdım.
Fatih[Sag0]HiphoP Üye konu daha uzamadan kilitlenebilirmi lütfen 127 mesaj atılmış ve bunun çoğu sohbet.
elmyra Üye 35caldion' Alıntı: evett Genişletmek için tıkla ... evet darısı Alperenin actığı bir alt konunu başına
35caldion' Alıntı: evett Genişletmek için tıkla ... evet darısı Alperenin actığı bir alt konunu başına
Anıl Umut Emekli Yönetici aman aman --------------- Ekleme --------------- fatihsagohiphop™;1025240' Alıntı: konu daha uzamadan kilitlenebilirmi lütfen 127 mesaj atılmış ve bunun çoğu sohbet. Genişletmek için tıkla ... %99 u sohbet
aman aman --------------- Ekleme --------------- fatihsagohiphop™;1025240' Alıntı: konu daha uzamadan kilitlenebilirmi lütfen 127 mesaj atılmış ve bunun çoğu sohbet. Genişletmek için tıkla ... %99 u sohbet
elmyra Üye fatihsagohiphop™;1025240' Alıntı: konu daha uzamadan kilitlenebilirmi lütfen 127 mesaj atılmış ve bunun çoğu sohbet. Genişletmek için tıkla ... yaw fatih sen taktın konuya tamam söyleyelim kitletelim konuyu
fatihsagohiphop™;1025240' Alıntı: konu daha uzamadan kilitlenebilirmi lütfen 127 mesaj atılmış ve bunun çoğu sohbet. Genişletmek için tıkla ... yaw fatih sen taktın konuya tamam söyleyelim kitletelim konuyu