Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadasımın dediği gibi burda gurup filan yok burda sende öyle bir konu ac senide gırgıra alırlar yöneticide ascın onuda gırgıra alırlar tamam cocuk gayet edebli ahlaklı cekingen açmış konuyu fakat söyle düşün bir mobil sitesi ve ilk açtığı konu ben cekingenim kızlara yaklasamıyorum simdi ilk acılmış bir konu ve 200-300 mesajdan sizi tanıdıktan iyi niyetinizi anladıktan sonraki bir konu ikisinin arasında cok fark var elbetteki arasındaki farkı sizde anlayacaksınızdır
fatih sen hiç arzu ablanla takısmadın galiba bu konu kitlenmeyecek
DiaBLoS
Admin
Evet çapkınlık nedir bilmiyorum artık... Arzu ablam nasihat etmişti bana çok fazla etkiledi sanırım beni...Kızlara bakınca utanıyorum artık. Elim ayağım dolaşıyor iki kelimeyi bir araya getiremez oluyorum utangaclıktan..
elmyra
Üye
DiaBLoS™;1025137' Alıntı:
Evet çapkınlık nedir bilmiyorum artık... Arzu ablam nasihat etmişti bana çok fazla etkiledi sanırım beni...Kızlara bakınca utanıyorum artık.
Evet çapkınlık nedir bilmiyorum artık... Arzu ablam nasihat etmişti bana çok fazla etkiledi sanırım beni...Kızlara bakınca utanıyorum artık. Elim ayağım dolaşıyor iki kelimeyi bir araya getiremez oluyorum utangaclıktan..