Benim hiç kız arkadaşım olmadı

Sponsorlu Bağlantılar

Pure Life

Pure Life

Üye
aaa daaa yeni başlamıştık
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
:) fatih abi ne derse o olur ?
 

elmyra

Üye
senle alakası yok dostum.bütün sayfalardaki yorumları okuduktan sonra cevapladım.senin mesajın altına gelmesi sadece tesadüf.

arkadasımın dediği gibi burda gurup filan yok burda sende öyle bir konu ac senide gırgıra alırlar yöneticide ascın onuda gırgıra alırlar tamam cocuk gayet edebli ahlaklı cekingen açmış konuyu fakat söyle düşün bir mobil sitesi ve ilk açtığı konu ben cekingenim kızlara yaklasamıyorum simdi ilk acılmış bir konu ve 200-300 mesajdan sizi tanıdıktan iyi niyetinizi anladıktan sonraki bir konu ikisinin arasında cok fark var elbetteki arasındaki farkı sizde anlayacaksınızdır :hmmm:hmmm:hmmm

Dj Airmax™;1024992' Alıntı:

aaaa çok ayıp diablos öyle bişey yaparmı yaaa o da uslandı artık di mii diablos :naughty::naughty::naughty::naughty:
 
Pure Life

Pure Life

Üye
:kop::kop:uslanmaz o uslanmaz
 

elmyra

Üye
Dj Airmax™;1025123' Alıntı:
:kop::kop:uslanmaz o uslanmaz

o arzu ablasının sözünü dinler uslandı o uslandı :ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
kilitleyin demedimmi ben bu konuyu bak kızarım.:)
 

elmyra

Üye
fatihsagohiphop™;1025133' Alıntı:
kilitleyin demedimmi ben bu konuyu bak kızarım.:)

fatih sen hiç arzu ablanla takısmadın galiba bu konu kitlenmeyecek :naughty::naughty::naughty::naughty:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
:) Evet çapkınlık nedir bilmiyorum artık... Arzu ablam nasihat etmişti bana çok fazla etkiledi sanırım beni...Kızlara bakınca utanıyorum artık. Elim ayağım dolaşıyor iki kelimeyi bir araya getiremez oluyorum utangaclıktan..
 

elmyra

Üye
DiaBLoS™;1025137' Alıntı:
:) Evet çapkınlık nedir bilmiyorum artık... Arzu ablam nasihat etmişti bana çok fazla etkiledi sanırım beni...Kızlara bakınca utanıyorum artık.

:kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
Pure Life

Pure Life

Üye
arzu abla nederse o

--------------- Ekleme ---------------

DiaBLoS™;1025137' Alıntı:
:) Evet çapkınlık nedir bilmiyorum artık... Arzu ablam nasihat etmişti bana çok fazla etkiledi sanırım beni...Kızlara bakınca utanıyorum artık. Elim ayağım dolaşıyor iki kelimeyi bir araya getiremez oluyorum utangaclıktan..
:kop::kop::kop::kop:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Heyt be hemende benimsedin he arzu hanımı :) Nedemek ne derse ooo :)

Benim olduğum yerde benim lafım geçer :)
 

elmyra

Üye
Dj Airmax™;1025140' Alıntı:
arzu abla nederse o


:naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty: bak aklı selim olanlar biliyolar benimle takışılmayacağını
 
Pure Life

Pure Life

Üye
DiaBLoS™;1025143' Alıntı:
Heyt be hemende benimsedin he arzu hanımı :) Nedemek ne derse ooo :)

Benim olduğum yerde benim lafım geçer :)
hadi be sende
 

elmyra

Üye
DiaBLoS™;1025143' Alıntı:
Heyt be hemende benimsedin he arzu hanımı :) Nedemek ne derse ooo :)

Benim olduğum yerde benim lafım geçer :)


:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe

evet banlandığın zamanlar haric demi diablos o zaman benim lafım geciyor :kop::kop::kop::kop::kop:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bilenler bilmeyenlere anlatsın:) Bu soruyu daha sonra bidaha soracağım :D


Benim varlığımın olduğu heryerde böyledir...:)
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
arzu abla kimmiş:ehe
tanımıyorum ben:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
EywaH :) Ben karışmıyorum artık:P
 
Pure Life

Pure Life

Üye
DiaBLoS™;1025151' Alıntı:
Bilenler bilmeyenlere anlatsın:) Bu soruyu daha sonra bidaha soracağım :D


Benim varlığımın olduğu heryerde böyledir...:)
:@:@
 

elmyra

Üye
imzanda mevzu bahis konuyu actığında seni rezil eden sahsım :kop::kop::kop::kop::kop:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Al sana fatih :) Abuuuu ben olsam bu lafın altına kalamazdım:D:D:D:D
 

Benzer Konular



Üst Alt