Mad EagLe
Üye
değiştirdim kardeşim yazıyıama senin hatrına eski haline döndürebilirim
Evet Kurtuluş abi commandtr idi nickim evvelden![]()
estağfurullah senin tercihin tabi bir sen bir de crazy_oruc kullanıyordu o maviyi
bu arada crazy_oruc görünmüyor banmı yedi 
:
Telefon alma sürecinde sürekli yanında olduğum abim
Kısacası adamın 5. dereceden köküsün abim bu da eşittir Sonsuz üzeri 1/5 eder 


Büyüklermin yolundan gidiyorum canım abim 

