mustafa3447
Üye
Beni arayanlar,bıraktığım mesajla karşılaşsın ..
selamlar,
arkadaşlar bir sorum olacaktı. yapacağım sesli bir mesaj ile beni arayanlar direk bana ulaşmasınlarda mesajımla karşılaşsın istiyorum. Amerikada bir arkadaşım bunu yapmış ' merhaba, xxx'i aramaktasınız,mesaj bırakın,kontrol ederim' gibisinden ama kendi sesi. bendeki özenti değil, sadece direk yapılan aramaları genellikle açmam, yani arayanlar benim kendi sesimle oluşturduğum mesajı görsün ve sinyal sesi mesajı gibi bana gelsin. araştırdım ama bulamadım, yardım ederseniz çok sevinirim, teşekkürler.
arkadaşlar bir sorum olacaktı. yapacağım sesli bir mesaj ile beni arayanlar direk bana ulaşmasınlarda mesajımla karşılaşsın istiyorum. Amerikada bir arkadaşım bunu yapmış ' merhaba, xxx'i aramaktasınız,mesaj bırakın,kontrol ederim' gibisinden ama kendi sesi. bendeki özenti değil, sadece direk yapılan aramaları genellikle açmam, yani arayanlar benim kendi sesimle oluşturduğum mesajı görsün ve sinyal sesi mesajı gibi bana gelsin. araştırdım ama bulamadım, yardım ederseniz çok sevinirim, teşekkürler.
