Bence Maxicep eski tadında değil.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
POWER

POWER

Üye
Kim nederse desin ben eski MAXİCEP'i özledim yaw.Her nekadar geri dönüşüm şu an için mümkün olmasada eskisi tek kelimeyle HARİKAYDI!!!!!!
 
Defrag

Defrag

Üye
Ağlasanızda özlesinizde şimdiki halinden memnun olmadığınız halde mızmızlanıp burada oluyorsanız demekki Maxicep te sizi çeken birşeyler var. Kıyafete değil bunu taşıyana (İÇERİĞİNE ) bakın derim ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt