Bence Maxicep eski tadında değil.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FanaTürk

FanaTürk

Üye
jewel_ma20 burda...
ChavRash köye gitti.

Ama konunun özü futbol... :ehe: Başlık açmaya başla gerisi kolay... :)
 


Haberci

Haberci

Üye
Bir de bana göre çok önemli olan bir konu tüm konulardaki doyum olayı ve artık tekrara düşmek çok büyük etken.Bunuda aşmak mümkün olmuyor.İnsanlar eşleriyle dostlarıyla bile fazla haşır neşir olduğunda bazen farklı şeyler arzu edebiliyor bizim duygularımızda işte öyle birşey :) Ama tekrar ediyorum ki gerçek samimi dostlarımızın dönüp dolaşıp gelecekleri mekan MaXiCeP olacaktır çünkü burada her zaman selam verdiğinizde selamınızı en içten alan ve sizlere samimi duygularla hoşgeldiniz diyecek dostlar herzaman olacaktır. Saygılar...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Espiri yapamıyorsun fazla kasma ua_yako ;)

:ehe:
 
ua_yako

ua_yako

Üye
arkadasiM ben esPri yaPMaya çaLismiioruM Nie ortaMi geriosuN ßurada iKi guLup egLeneMiceKseK ...ooo daha yeni konustuk ßu Konuyu ..
ayrica kastigim fiLan YoK !...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Arkadaşım sana gülme demiyorum gül...Fakat yerli yerinde gülünür burada insanlar sorunlarına çözüm arıyor gayet ciddi bir şekilde,gülmek eğlenmek
istersen mizah bölümüne alalım seni,ortamı mı geriyorum..?Dostum bunu senden ögrenmem burayı biliyorum,neyin yeri neresi onu biliyorum ;)
Espiri yapmaya çalışmıyormusun 20.nolu mesajını oku..

goZLerM Ya$ardi !
ßakin ßunu yeNi ßestelediM

"AyLar geçsede YiLLar geçsede .. ßir oMur ßoyLe sursede ßeN

Sana ders,öğüt verme gibi bir amacım yok..Bana cevap hakkı dogdugu an cevabımı veririm..

Dip not: aaa yav birde

arkadasiM ben esPri yaPMaya çaLismiioruM Nie ortaMi geriosuN ßurada iKi guLup egLeneMiceKseK ...ooo daha yeni konustuk ßu Konuyu ..
ayrica kastigim fiLan YoK !...

Türkçeyi koruyalım lütfen..!

guLup egLeneMiceKseK yerine --> gülüp,eğlenemeyeceksek

Daha hoş oluyor,vede anlayışlı



:ehe: Teşekkürler
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
Haberci' Alıntı:
Bir de bana göre çok önemli olan bir konu tüm konulardaki doyum olayı ve artık tekrara düşmek çok büyük etken.Bunuda aşmak mümkün olmuyor.İnsanlar eşleriyle dostlarıyla bile fazla haşır neşir olduğunda bazen farklı şeyler arzu edebiliyor bizim duygularımızda işte öyle birşey :) Ama tekrar ediyorum ki gerçek samimi dostlarımızın dönüp dolaşıp gelecekleri mekan MaXiCeP olacaktır çünkü burada her zaman selam verdiğinizde selamınızı en içten alan ve sizlere samimi duygularla hoşgeldiniz diyecek dostlar herzaman olacaktır. Saygılar...

bu yazılanların bende bir etkisi yok site hakkında doyuma ulaşanlar belki olmuştur. benim yegane girmeme sebebim sitenin değişmesi. bununda açık delili sitenin değişmeden önceki mesajlarımla sitenin değiştikten sonraki mesajlarıma bakılması yeterli bunun içinde tarihlere bakmak herşeyi ortaya çıkarır. sanki bambaşka bir sitedeyim. neyse bakalım arada bir uğrarım gerekli konular olursa bizede söz düşerse o konuda bişeyler yazmaya çalşırım. belki konu hortlatmaları da olabilir. yada sadece okuyup tebessüm etmek düşer. ocak ayından önceki B@TuH@N gibi :aman: :aman: :aman:
 
ua_yako

ua_yako

Üye
taMaM ßeLki yaNLis ßsy yapmis oLaßilriim aMa sende

ua yako espri yapaimiosun ßosuna ! kasma demek ne demek naapman gerektigini biliosan bole ineleyici sozler kulllanma ..
ayrica ben ole yazmaktan hoslaniorum !!!! ve pc im windows deil ben windows kullanmiorum.... ingilizce klavyem !!!!
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
:huhu: ....
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
abuvice' Alıntı:
Eski forum yapısı ve simileyleri daha sıcak daha samimiydi. Artık o samimi ve sıcak hava bir daha olmaz. Ve maxinin büyüsüde biter bence. En mantıklı iş sitenin eski tarzına döndürülmesi. Şahsi fikrimdir katılanlar görüşlerini yazarlarsa iyi olur. teşekkürler. :good:

:good: Katılıyorum.
 

CooL'n'Quiet

Üye
bencede eski maxicep daha iiydi simdi sıradan bir foruma gelmiş gibi hissediorum kendimi cünkü heryer Vbulletin : (
 
Caine

Caine

Üye
:) :) :) eski daha iyiydi ;)
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
önceden bi farkımız vardı heryer vBulletin bizimki değişikti ama eski forumda çok sorun çıkarıyodu...değil mi?şimdi vBulletin hiç deilse sorun çıkarmıyo...
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Umduğun aypibi'yle değil; bulduğun vbülent'le evleneceksin. :)
 
kikaksk

kikaksk

Üye
amma cok sorunlu varmış ya ..
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
eski site daha güzeldi :)
 
balli31

balli31

Üye
şu an bir çok üye ( ki bazen bende yapıyorum ) sırf rütbe için mesaj sayılarını attırmak için gereksiz mesajlar yazıyor. Her konuya girip ne olursa olsun ne yazdığına bakmadan mesaj atıyor ve buda forumların kirlenmesine sebep oluyor.


LÜTFEN BUNU ENGELLEYİN. GEREKİRSE BUNU YAPANLARI SİTEDEN ATIN ( BENDE İLK SIRADAYIM )
 
Haberci

Haberci

Üye
Böyle bir kuralı işletmek mümkün değildir.Bence saçma olan bir konu veya cevap, yazan için çok uygun olabilir.Bence önemli olan okuyanın rahatsız olmayacağı sözler kullanmak çok daha doğru olur.Bizim ceza vermemiz o kişiyi birkaç gün siteden eder ama arkadaşları arasında tepki alırsa o hep öyle gider.Önemli olan aynı frekanslara yakın yazışma ortamı bulabilmektir...
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Haberci Abi'yi adminlik için öneriyorum. :cooll:

Kabul edenler; etmeyenler? Kabul edilmiştir. :yurube:
 
Haberci

Haberci

Üye
Bence adil bir seçim olmamıştır :) :ah: Demoklasin kılıcı gibi...Ben yaptım olduyla bu işler olmaz...:hayir: :ehe:
Hem önemli olan görünende yönetici olmak değil açtığımız konularla ve yorumlarımızla sizlere layık olmak dengeyi sağlayıp bu yaşıma rağmen sizlerle aynı frekansı yakalayabilmek.Diğer yönetici arkadaşlarımda en az benim kadar iyi niyetliler bunu bilesiniz :) :good: Saygılar...
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Yok canım; dediğin gibi hepsi birbirinden değerli... Ama senin yerin başka... :) Abimizsin! :good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt