Arkadaşım sana gülme demiyorum gül...Fakat yerli yerinde gülünür burada insanlar sorunlarına çözüm arıyor gayet ciddi bir şekilde,gülmek eğlenmek
istersen mizah bölümüne alalım seni,ortamı mı geriyorum..?Dostum bunu senden ögrenmem burayı biliyorum,neyin yeri neresi onu biliyorum

Espiri yapmaya çalışmıyormusun 20.nolu mesajını oku..
goZLerM Ya$ardi !
ßakin ßunu yeNi ßestelediM
"AyLar geçsede YiLLar geçsede .. ßir oMur ßoyLe sursede ßeN
Sana ders,öğüt verme gibi bir amacım yok..Bana cevap hakkı dogdugu an cevabımı veririm..
Dip not: aaa yav birde
arkadasiM ben esPri yaPMaya çaLismiioruM Nie ortaMi geriosuN ßurada iKi guLup egLeneMiceKseK ...ooo daha yeni konustuk ßu Konuyu ..
ayrica kastigim fiLan YoK !...
Türkçeyi koruyalım lütfen..!
guLup egLeneMiceKseK yerine --> gülüp,eğlenemeyeceksek
Daha hoş oluyor,vede anlayışlı

: Teşekkürler