bellek neredeyse dolu uyarısı

Sponsorlu Bağlantılar

alihsan42

Üye
    Konu Sahibi
bellek neredeyse dolu uyarısı
selam arkadaslar telefonum samsung galaxy s2 model gt I9100G sürümü 4.1.2 simdi son güncelleme geldı yaptım ve surekli bellek neredeyse dolu uyarısı alıyorum telefona reset attım gene olmadı ıkıncı bır sorun telefonum kapalıyken sarj oluyor acıkken olmuyor sarj bende iphone sarj alet baslıgını yaptım oluyor ama samsung un sarj aletı dedıgım gıbı kapalıyken oluyor telefoncuya goturdum batarya degıstırdık sarj aletını degıstırdım gene sorun duzelmedı yardımınız ıcın teskler
 


PriZm

PriZm

Üye
recovery menüsünden resetlemeyi denedinmi?
 

alihsan42

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yapacam arkadasım recovery
 
PriZm

PriZm

Üye
Telefon kapalı iken sırasıyla ses arttırma-home tuşu ve güç tuşuna aynı anda basılı tut.

bir menü açılacak.Ses tuşları ile menüde yukarı yada aşağıya gidiyorsun.

Wipe Data Factory format yazan bir seçenek olmalı.Ona kadar gelip güç tuşu ile seçiyorsun.

onaylama sorusu çıkacak.Yine aynı şekilde yes yazana gelip güç tuşuna basıyorsun.

ardından reboot system olana gelip güç tuşuna basarak telefonu tekrar başlatıyorsun.

Bunları yapmadan önce yedek almanı tavsiye ederim çünkü telin kendi hafızasıda formatlanabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: alihsan42

alihsan42

Üye
    Konu Sahibi
teskler kardes sagol suanda sarjda oluyor bellek dolu yazısıda cıkmıyorrr
 


Üst Alt