Belle sorunlarııı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Belle sorunlarııı
arkadaşlar dün gece belleyi kurdum ve gerçekten tek kelimeyle MÜKEMMELLL.yalnız bikaç sorunum var.navigasyon açılmıyo maps a tıkladığımda araç sürme harita vb olan menü geliyo orda bişeye tıkladığımda donuyo açılmıyo bişey.ayrıca opera da çalışmıyo.ve son olarak ben pr 1.2 de turkcell uygulaması olan ibb trafik i kullanıyodum anna ve belle de bunu kuramıyorumm.bilgisi olan var mı ?
 

_ardaa

Üye
Belle'de java sorunu varmış düzeltilmiş sen o paketi kuracaksın Turkcell ibb uygulaması javadır, opera çoğu kişi yazmıştı çalışmıyor diye ama kendi tarayıcısı opera'yı aratmıyormuş, maps sorununu bilmiyorum format işe yarayabilir Belle kurmadığım için gördüklerimi yazdım.
 

PriZm

Üye
Daha alpha,beta karışımı bir fw den bekliyorsunuz anlamadım.
 
    Konu Sahibi

kendi web tarayıcısı mükemmel zaten şuana kadar gördüklerimin en iyisi ben extra lar için operayı kullanıyodum sadece.java paketini nerden bulabilirim ben forumda bakıyorum şuan eğer bildiğin link varsa verirmisin?
 
hackli versiyonu kur cok fazla problemi yok gayet iyi operanın mini sürümü calısıyor hackli olanda ben sundum proğramı zaten ovide ve mapslerde sorun yok
 

_ardaa

Üye

bakınayım linki bulursa atarım, sanırım birtek dosya onuda flashlıyordun üstüne.
 

aydnzara

Üye
Bellede kendi tarayıcısında,bütün metinleri,kopyala,yapıştır özelliği var mı? Arkadaşlar!
 
Ben dediğiniz programlar da sorun çekmiyorum. Opera da kurulu çalışıyor.
 
anna ya geçemedikki, annasını bellemek kaldı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...