Belle shell uygulamasi ve fw

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
ben sana bi mod vericem içinden phnt klasörünü silip gerisini rofs2 ye gömcen ama önceyer açman lazım
 


ByKatre

ByKatre

Üye
Kardeş gömülse bile 3. parti uyguamalar uyumlu çalışmıyor Belle Shellde mesela bildirimler sorunlu program yüklediğinde programı resetlemeden menüye gelmiyor widget az vb.
 

erkan5441

Üye
    Konu Sahibi
sorun yaratıyo mu?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
arkadaşın bahsettiği sorunlar hariç bişey yok ee yapıyomuyuz bi cevap verin ona göre yapcaksak ayapalım çalışırsa kullanırsınız
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
ya hakan şimdi benim duyduğum kadarıyla belle shelli sisteme gömünce ev ekranı seçeneklerinden yapıyoruz.Ama sen diyorsun ki uyguşama olarak gene çalışacak.Bütün teller de mi böyle yoksa c5 e has bir durum mu ? Bir de uygula olarak kac mb ram yıyecek bu ?
 

erkan5441

Üye
    Konu Sahibi
yapın yapın hiç yokdan iyi bekliyorum... şimdiden teşekkrler..
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
bütün tellerde böyle ayrıca 55 mb ram gören bile var ama c5 03 de nasıl olur bilemem genelde net 35 mb ram kalıyo

- - - Eklendi - - -

tabi makineye göre fark eder
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
tamam sen hazırlar mısin? Ben anca pazartesi flash atabilirim.(yada bana anlat ben atiyim istedigim cfw ye ) :)
Ama en iyisi c6 ev ekr. :(
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
delimisin la bunu ev ekranı yapsak c6 ya kim bakar :D
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Dogru :D
 

erkan5441

Üye
    Konu Sahibi
SİZ Bİ BELLE SHELL İLE YAPIN.. OLMADI RAM FALAN.. C6 EV EKRANLI YAPARISINIZ...:tşk:
 
xmanyak

xmanyak

Üye
xiphone home screeni belle shell görünümü gibi modlasak da gömsek rofs a olmazmı acep?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt