ya hakan şimdi benim duyduğum kadarıyla belle shelli sisteme gömünce ev ekranı seçeneklerinden yapıyoruz.Ama sen diyorsun ki uyguşama olarak gene çalışacak.Bütün teller de mi böyle yoksa c5 e has bir durum mu ? Bir de uygula olarak kac mb ram yıyecek bu ?