Belle barli OFW turkcelestirme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

memoli1996

Üye
    Konu Sahibi
Belle barli OFW turkcelestirme
Merhaba arkadaslar elimde belle barli ingilizce bi ofw var ama bazi turkce harfler belle navibardaki sembol olarak gozukuyor. Bunlari duzeltmem ve dilini turkcelestirmem mumkunse anlatabilir misiniz?
Not: Daha once hic fw editlemedim
Not2: OFWnin adi blaze v2.1 ultimate
 


ecel54

ecel54

Üye
yapımcının paylaşmıssa remover paketini nfe ile rofs2'ye atıp sonrada senin aradığın gibi bir belle navibar modunu rofs2'ye atıp flashlaman lazım. daha önce böyle şeyler yapmadıysan uğraşma derim ister bu forundan kendine bi cfw bul yükle istersende blaze v2.1 ultimate'nin belle barsız sürümü olması lazım onu yükle
 

memoli1996

Üye
    Konu Sahibi
forumdaki cfwler hic hosuma gitmedi performans acisindan cok zayiflar ve belle barsiz modu da mevcut blaze in sizce onu indirip atsam belle navibar olur mu?
 
ecel54

ecel54

Üye
belle navibarsız indirirsen belle navibar olmaz :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
forumdaki cfwler hic hosuma gitmedi performans acisindan cok zayiflar ve belle barsiz modu da mevcut blaze in sizce onu indirip atsam belle navibar olur mu?

Seni memnun edemediysek yabancılar hiç memnun edemez. Senin gibi bir üye yabancıların yaptığı bir CFW'yi çok beğenmişti bizimkiler ile kıyaslayıp "bayıldım buna!" demişti. Allah'tan ilgili CFW'nin 5230 versiyonu vardı. Hemen flaşladım, tamamen bir rezalet olduğunu gördüm. Yavaş, düzgün çalışmayan bileşenler ve işçilik hataları gördüm.

Biz yaptığımız CFW'leri el emeği göz nuru ile yaparız. Fakat bazı batı düşkünleri malesef beğenmez. Ağzımızla kuş tutsakta yaranamayız.
 
ecel54

ecel54

Üye


Seni memnun edemediysek yabancılar hiç memnun edemez. Senin gibi bir üye yabancıların yaptığı bir CFW'yi çok beğenmişti bizimkiler ile kıyaslayıp "bayıldım buna!" demişti. Allah'tan ilgili CFW'nin 5230 versiyonu vardı. Hemen flaşladım, tamamen bir rezalet olduğunu gördüm. Yavaş, düzgün çalışmayan bileşenler ve işçilik hataları gördüm.

Biz yaptığımız CFW'leri el emeği göz nuru ile yaparız. Fakat bazı batı düşkünleri malesef beğenmez. Ağzımızla kuş tutsakta yaranamayız.

aynen blaze yüklemiştim bi ara berbattı aynı gün değiştirdim :ehe diğerlerininde bi farkı yok
 

memoli1996

Üye
    Konu Sahibi


Seni memnun edemediysek yabancılar hiç memnun edemez. Senin gibi bir üye yabancıların yaptığı bir CFW'yi çok beğenmişti bizimkiler ile kıyaslayıp "bayıldım buna!" demişti. Allah'tan ilgili CFW'nin 5230 versiyonu vardı. Hemen flaşladım, tamamen bir rezalet olduğunu gördüm. Yavaş, düzgün çalışmayan bileşenler ve işçilik hataları gördüm.

Biz yaptığımız CFW'leri el emeği göz nuru ile yaparız. Fakat bazı batı düşkünleri malesef beğenmez. Ağzımızla kuş tutsakta yaranamayız.

Valla bilmiyorum ama bence bu cfw daha estetik ve daha stabil ayrica ofw olmasinin sagladigi performans artisinin yaninda performans modlari ile tam bir hiz canavari olmus. Sizin cfw ile whatsapp + internet acinca ram hatasi vermesine ragmen bunda sbp + whatsapp + opera ile 25 mb ram bosta kaliyor. Bos dururken 67mb bos ram var sizin cfw de gordugum max deger 43mb sizi bilmem ama bence mantikli dusunursek blaze daha iyi turkce klavye yapip baska bi navibar da attim su anda canavar gibi vallahi. Sizde neden bu kadar kotu izlenim yaratti anlamadim.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Valla bilmiyorum ama bence bu cfw daha estetik ve daha stabil ayrica ofw olmasinin sagladigi performans artisinin yaninda performans modlari ile tam bir hiz canavari olmus. Sizin cfw ile whatsapp + internet acinca ram hatasi vermesine ragmen bunda sbp + whatsapp + opera ile 25 mb ram bosta kaliyor. Bos dururken 67mb bos ram var sizin cfw de gordugum max deger 43mb sizi bilmem ama bence mantikli dusunursek blaze daha iyi turkce klavye yapip baska bi navibar da attim su anda canavar gibi vallahi. Sizde neden bu kadar kotu izlenim yaratti anlamadim.

Sadece senin için değil, genel yazdım. Bu konuyu görüp görüş değiştirenler çoğalmasın istiyorum. Bizim yaptığımız C6 portu o yüzden RAM sorunu oluyor. OFW üzerinden de çalışma yapacağız :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Yabancıların bellenavibar kısımları %100 diyebilirim + Görselliğe verdiği değer fazla..

--- Yazılımları 5 para etmez Çok buglu çıkartıyorlar :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yabancıların bellenavibar kısımları %100 diyebilirim + Görselliğe verdiği değer fazla..

--- Yazılımları 5 para etmez Çok buglu çıkartıyorlar :D

Yabancılar daha rahat CFW yapabiliyor çünkü çıkan modlar %100 İngilizce uyumlu, TR'ye çevirince sıkıntı başlıyor. En basitinden, navibar TR'leştirmek en zoru. Bizde Ş, Ü, İ gibi 4 adet HEX koduna sahip karakterler var, düz çevirme işe yaramıyor. Ama onlarda, OK, Cancel vs. gibi hepsi 2 hex değerine sahip haflerden oluşuyor. Onlar bizim gibi HEX ile bile uğraşmıyorlar. Replace Studio ile %100 hatasız belle navibarı yapabiliyorlar.
 
Atacan-

Atacan-

Üye


Yabancılar daha rahat CFW yapabiliyor çünkü çıkan modlar %100 İngilizce uyumlu, TR'ye çevirince sıkıntı başlıyor. En basitinden, navibar TR'leştirmek en zoru. Bizde Ş, Ü, İ gibi 4 adet HEX koduna sahip karakterler var, düz çevirme işe yaramıyor. Ama onlarda, OK, Cancel vs. gibi hepsi 2 hex değerine sahip haflerden oluşuyor. Onlar bizim gibi HEX ile bile uğraşmıyorlar. Replace Studio ile %100 hatasız belle navibarı yapabiliyorlar.

Dediğin gibi herşey zaten hazır ingilizce..
Fakat ok yes gibi kelimelerin uzunluğu fark etmez.
İsterse 20 harfden oluşsun sonuçda onlarda bazı yerlerde boş hex kodunu kullanıyorlar Bizde.
 

memoli1996

Üye
    Konu Sahibi


Sadece senin için değil, genel yazdım. Bu konuyu görüp görüş değiştirenler çoğalmasın istiyorum. Bizim yaptığımız C6 portu o yüzden RAM sorunu oluyor. OFW üzerinden de çalışma yapacağız :)

Sabirsizlikla bekliyorum ofw calismanizi. Cfw cunku iflah olmaz ne yaparsan yap performansi cok az ve bence gorsellik konusunda da zayif ofwde flash hs, tsunami hs vb. Var ki bence bunlar c6 hsden daha iyi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt