Bedava İnternet Paketi Geldi..

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Bedava İnternet Paketi Geldi..
S.a ArkadaşLar

Bugün ( 24.10.2009) Saat: 17.23 te TURKCELL'den bi mesaj Geldi ;

Talebiniz Alınmıştır.Ücretsiz İnternet Paketiniz birazdan aktive olacaktır.

diye bi mesaj..

anLayamadım ama mesajı okurken yüzüm güLüyodu

herhangi bi bilgisi oLan var mı bu konuda ? Turkcell internet paketi mi dağıtıyor acaba ? sıradan numara seçip..

"kalan" yazıp 2260 a yolladığımda 1.internet paketinizden kalan internet miktarı:0 , 2.internet paketinizden kalan internet miktarı:100 mb'dır yazıyodu.

kontörüme baktım ama düşmemiş hiç

iLk defa şans bize de güldü
 
Bu bedavalar bize neden hiç gelmiyor
 

Mehmet

Emekli Yönetici
3GMERAK yazıp 2323 e yolladın mı 3g internet paketi paketi banada geldi
 
2 gün sonra bitiyor beleş net.Vaybe 2 ay iyi kullandık inşallah bir kampanya çıkarda 65 kontor gibi uçuk bir rakam saymayız
 
arkadaşlar bn yaptım az önce paket geldi
 

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi

evet başvurdum hatta 4 kere kazandım.yani 3600 dk görüntülü konuşma ve 400 mb internet.21 eylül'e kadar kullandım daha sonra 24 ekimde kendiliğinden böyle bi mesaj geldi işte kazandınız diye.Sen Alamayan üyelere diyosun fakat ben aldım.Hemde fazlasıyLa :S
 

rapper21

Üye
ben de 1. paket bittikten sonra tekrar basvurdum, kazandim
 

devilmy

Üye
bende yolladım aynısını ertesi gün active oldu beleş görüntülü konuşma acaba heryönemi nasıl ögrenıyoz
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
bende yolladım aynısını ertesi gün active oldu beleş görüntülü konuşma acaba heryönemi nasıl ögrenıyoz

Sadece turkcell içi konuşabilirsin. Kalan hakkını da *123*7# tuşlayarak öğrenebilirsin.