Bataryayla ilgili ufak bir soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Bataryayla ilgili ufak bir soru
Merhaba arkadaşlar benim sorum şu :
Ben bazen batarya tam olarak dolmadan çıkartıyorum işim acele olduğundan dolayı ve takarkende tam bitmemişken %20 iken felan takıyorum bu ilerde sorun olur mu ? batarya ömrünün kısalması vs ..
 


benighted

benighted

Üye
bu konu defalarca acildi telefonundaki batarya lithium ion batarya oldugundan bi sey olmayacagi soyleniyor.ancak benim dusuncenlm her ne kadar oyle olsada etkileyecegi cunku laptoplarda da var ama bu sekilde.kullaninca bataryanin omru kisaliyor .tavsiyem mumkun oldugunca batarya dolana kadar sarj ve tam bosaldiginda sarj et.
 
spartuas

spartuas

Üye
Li-onn pill sayesinde hiçbir sorun olmaz. İstediğin zaman tak çıkart. Telefonun şarjı Boşalınca şarj et dönemleri geride kaldı artık. :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt