bataryam yetmiyot yardım..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qLaMoR

Üye
    Konu Sahibi
bataryam yetmiyot yardım..
merhaba arkadaşlar forumda bir çok konu görmekteyim 12 gün kullanıyorum haftada 1 kere kapıyorum telefonu diye.
Ben her gün şars ediyorum cihazımı bataryadanmıdır acaba.
Kalibrasyon denemesi yapmadım.
CFW yükledim bataryadan az yesin diye biraz daha kullanım arttı .
batarya gösteren uygulamalarla bakıyorum 1050 mAh olması gereken batarya 850 civarında.
yardım edermisiniz ?.


iyi forumlar .
 

Samet.25

yedek bi batarya daha al kesin çözüm
 

qLaMoR

Üye
    Konu Sahibi
yedek bi batarya daha al kesin çözüm

bende öyle düşündüm ama hareketli bir işteyim konuşmalarım oluyor konuşma sırasında bitme durumuda var ve habire değiştiremem bataryayı dediğim gibi hareketli bir iş var
 

Samet.25

Bitmesine yakin degistirisin 2dk is
 

asigsasi

Üye
mah değeri yüksek batarya lar var internet üzerinden satış yapılıyor telefonuna göre ara bakalım
 

qLaMoR

Üye
    Konu Sahibi
ama orjinal bataryayı 10 gün kullananlar nasıl kullanıyo peki

 
2G de kullan , ekran parlaklığı kıs ve en önemlisi arkadaki açık uygulamaları kapat bunuda app stop diye bir uygulama vardı onun son sürümünü yükle.
 
Şu kilit titreşimini kapatmak için mod var çok işe yarıyor
 
bazı ayarlar tasarruflar yapman lazım anladığım kadarıyla internete girmiyorsunuz konuşma yapıyorsunyz bir anormallik var çünkü ben de 3.5g ile geziyorum indirme yapıyorum günde en az 2 kez şarj ederim benimkisi normal ama seninkisi anorml mesala 3gyi kapat dokunmatik titreşimini kapat parlaklıkları kıs ve güç tasarrufu modunu kullan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...