Ya arkadaşlar. Hard formatı biliyorum ve atmak istemiyorum çünkü kullandığım bir çok uygulama gidecek ve bir daha yüklemem için ücret gerekir ve bazıları nokia tarafından yükleniyor bulamam. ama gösterge güncelleniyor fakat batarya zayıf uyarısı yk neyse sorun yk zaten 1çubuk kaldığında uyarı veriyor bende 1 çubuk kaldımı takıyorum
ama kafam eserse servise gönderirim fakat yapacaklarını zannetmiyorumm. çünkü üst kademeye iletmiyorlar kendileri orda 1-2gün içinde format atıyorlar tamam. zaten gönderirsem ve olmazsa 2-3gün tekrar denerim baktım lmamış 3.kez bahanesi ile yenisini isterim
ayrıca anılbaran arkadaşım daha önceden hiç güncellemiyorken yapmıştım hard frmatı hiç düzelmedi yüzden hardformattanda korkuyorum bi nedendende yüklü lan yaklaşık 20mbta kadar bir çok dosya siliniyor. bide v51 daha internette yok ilk kulanıcısıyım nokia sağlsun tekrar yüklemek zor olur bir prblem çıkarsa. Bide bişi sorucam bu telefn hafızasında .cfg ve txt uzantılı dosyalar oluşşuyor bunlar siliniyor bunlar nedir ilk kullanırken yktu snra luştu sildikçe çıkıyor tekrardan yararı varmı ?
----------Eklendi @ 20:00:20 ---------- Yazıldı @ 19:56:29 ----------
Ayrıca batarya programı kullanmak istemiyorum nokia battery yüklemiştim hemen oda etki ediyr göstergeye gözlerimle gördüm
----------Eklendi @ 20:08:14 ---------- Yazıldı @ 20:00:20 ----------
Signed lazım total patrolun internette unsigned var