Ban yemek çok kötü birşey

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
aslına bakarsan ben çakma jastin biber hariç gereksizlerde takılan herkesi severim :D

- - - Eklendi - - -

hepsinin kafa kırık çünkü aynı benim/gibi :D

gereksizler de sorun yok ta normal cep telefonları genel gibi yerlerde de rahatsız eden çok oluyor :hmmm


- - - Eklendi - - -

ha bide JUSTINBB vardı değil mi :kop2:
 


ismail

ismail

Üye
ya muhebbet güzel oluyo :D
Kimse ciddi değil takılıon ama jastınbbye küfür edip ilkkez ceza puanı ban neyse işte onlardan yicektimde praetor abi yetişti :D :ehe
Bide sende mobilsin galiba hep :ehe yapıyon :ehe
 
abandonware

abandonware

Üye
bize saydırıyodur ama ben o kardeşimi severim :D
Güzel cevapları var :d:

örneğin: :ehe gülmekten kırılacaksınız :kop:

- - - Eklendi - - -

onun yaşının 18 olduğundan şüpheliyim; 1 fazlalık gibi duruyor :hmmm
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
ya muhebbet güzel oluyo :D
Kimse ciddi değil takılıon ama jastınbbye küfür edip ilkkez ceza puanı ban neyse işte onlardan yicektimde praetor abi yetişti :D :ehe
Bide sende mobilsin galiba hep :ehe yapıyon :ehe

mobille ne alaka ki :ehe bu :hmmm
 
ismail

ismail

Üye
@joker ezbere onu biliyyon yanında 3 tane daha :)

@veyseloğlu boşuna demiyom kırık diye :)
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
abandonware

abandonware

Üye
gençler tekrar ban yedi harhalde = 0 gün kaldı yazıyor :kop:

- - - Eklendi - - -

@veyseloğlu boşuna demiyom kırık diye :)

görünen köy klavuz istemez abicim demene gerek yok zaten adamın yorumlarını kim okusa anlar zaten :D
 
ismail

ismail

Üye

Revengeful

Emekli Yönetici
gençler tekrar ban yedi harhalde = 0 gün kaldı yazıyor :kop:

- - - Eklendi - - -



görünen köy klavuz istemez abicim demene gerek yok zaten adamın yorumlarını kim okusa anlar zaten :D
İmzan :( Duygulandım :/
 

_atomcu_

Üye
    Konu Sahibi
geri döndüm
 
night_jack

night_jack

Üye
Geri dönüdm yazmış,sonrada kendi isteğiyle banladı:bangin:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Adam diğer konusunda beyaz yazıyla size küfretmiş, görmemişsiniz. O çöpte bu da kilit.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt