Ban yemek çok kötü birşey

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_atomcu_

Üye
    Konu Sahibi
Ban yemek çok kötü birşey
Arkadaşlar ben geeksiz mesaj yazmaktan ban yedim ve akıllandım.
Artık gereksiz yere konu açıp yazı yaamayacağım
 


ismail

ismail

Üye
hoşgeldin :D
 

_atomcu_

Üye
    Konu Sahibi
Hoş buldug
 
ismail

ismail

Üye
nasılsın görüşmeyeli :D
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
gene banlı :hmmm
 
ismail

ismail

Üye
haha :D noldu acaba :hmmm
 
Metin MF

Metin MF

Üye
1 gün kendi isteğiyle uzaklaşmış
 
ismail

ismail

Üye
garip :hmmm
Sanırım cezayı az buldu
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben de 3 ay 1 hafta 1 gün banlanmıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
ismail

ismail

Üye
abi 1 saatlik ban kalmış :)
 
night_jack

night_jack

Üye
Tekrar kaybolmuş.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Banın tadına varamamış.Daha karpuz kesecektik oysa.
 
night_jack

night_jack

Üye
Tavuk keselim adak adıyalım kanınıda,bilgisayara süreriz:d:
 
ldren

ldren

Üye
bak bir sey daha ogrenmis oldun :zuhaha:
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
bunları üye girişi yapamadan okuduğunda ne yapıyordur acaba :hmmm :ehe
 
ismail

ismail

Üye
bize saydırıyodur ama ben o kardeşimi severim :D
Güzel cevapları var :d:
 
ismail

ismail

Üye
aslına bakarsan ben çakma jastin biber hariç gereksizlerde takılan herkesi severim :D

- - - Eklendi - - -

hepsinin kafa kırık çünkü aynı benim/gibi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt