Bada 2.0 yüklerken rom uçtu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

c-timi

Üye
    Konu Sahibi
Bada 2.0 yüklerken rom uçtu
Herkeze merhaba arkadaşlar
Dün akşam forumalrı dolaşırken bada 2.0 son beta olan ( S8500XPKG6 ) download ettim
USB drıvers felan kurdum derken içimden ya elektrik giderse diye bir korku geldi:ehe
Sonra multiloader ı dosyaları attım port arattım gördü başladık download işlemine
Su içmek için dolaba gittim tam o sırada elektirkler kesildi :ehe
Aklıma gelen başıma geldi yada ne derseniz deyin
İster istemez kalpte daralma sıkışma ve de soğuk terlemeler oluştu baba parasıyla alınsa gam yemem:kop: 20dk sonra elektirikler geldi telefon tabiki açılmıyor pembe bir ekran başka birşey yok kesinlikle
sonra download mod a geçtim tekrar yükledim çalıştı
Burdan ROM uçarsa diye korkan arkadaşlarıma duyurulur bizzat denemiştir rahat olun herkeze iyi forumlar
 


TayLorSwift

TayLorSwift

Üye
:D :D :D

Birşey oLmamasına sevindim xD

Sahsen ben haLa tam sürümü bekLeyenLerdenim xD

Beta Meta Derken kacmaya bi tarafımıza xD

Neyse :d:
 
erem.qns

erem.qns

Üye
ben dayanadım betaya gectım valla :aha:
pek bi sıkıntı yok çok şükür. Tam sürümüde ml ile kurmayı düşünüyorum :)
 

qadir

Üye
geçmiş olsun forever wave ! :D:yuru
 

mustafa1800

Üye
harbii geçmiş olsn yaniii :D
 

kaptannova

Üye
oha bende yeni alıcam wave 2 yi. hayatta denemem. iyi cesaret sendeki. ben elektrik kesildiği anda kalpten giderdim. ki bende elektrik sorunu yok. laptop olduğundan. peki 2.0 geldi diyelim. kies ile yüklerken elektrik kesildi. pc kapandı falan. sorumluluk kimde olur. samsung da mı bende mi?
 

feliks01

Üye
sende multiloader samsungu baglamaz der git kies ile yukle
 

furkey

Üye
sende multiloader samsungu baglamaz der git kies ile yukle

gayet de bağlar kardeş sonuçta orijinal fw ler atılıyor ve kies ile yapılan yüklemeler genelde problem çıkarıyor. Ben de derim ki samsunga daha iyi bi şeyle karşıma gel...

Ki multiloaderla telefonu kilitleyip servise gönderince benim bildiğim herkesin telefonunu ücretsiz gerek anakart olsun gerek brick olsun değiştiriyorlar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt