c-timi
Üye
Bada 2.0 yüklerken rom uçtu
Herkeze merhaba arkadaşlar
Dün akşam forumalrı dolaşırken bada 2.0 son beta olan ( S8500XPKG6 ) download ettim
USB drıvers felan kurdum derken içimden ya elektrik giderse diye bir korku geldi
Sonra multiloader ı dosyaları attım port arattım gördü başladık download işlemine
Su içmek için dolaba gittim tam o sırada elektirkler kesildi
Aklıma gelen başıma geldi yada ne derseniz deyin
İster istemez kalpte daralma sıkışma ve de soğuk terlemeler oluştu baba parasıyla alınsa gam yemem
20dk sonra elektirikler geldi telefon tabiki açılmıyor pembe bir ekran başka birşey yok kesinlikle
sonra download mod a geçtim tekrar yükledim çalıştı
Burdan ROM uçarsa diye korkan arkadaşlarıma duyurulur bizzat denemiştir rahat olun herkeze iyi forumlar
Dün akşam forumalrı dolaşırken bada 2.0 son beta olan ( S8500XPKG6 ) download ettim
USB drıvers felan kurdum derken içimden ya elektrik giderse diye bir korku geldi

Sonra multiloader ı dosyaları attım port arattım gördü başladık download işlemine
Su içmek için dolaba gittim tam o sırada elektirkler kesildi

Aklıma gelen başıma geldi yada ne derseniz deyin
İster istemez kalpte daralma sıkışma ve de soğuk terlemeler oluştu baba parasıyla alınsa gam yemem
20dk sonra elektirikler geldi telefon tabiki açılmıyor pembe bir ekran başka birşey yok kesinlikle sonra download mod a geçtim tekrar yükledim çalıştı
Burdan ROM uçarsa diye korkan arkadaşlarıma duyurulur bizzat denemiştir rahat olun herkeze iyi forumlar




