bada 2.0 sms sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xxaysan

Üye
    Konu Sahibi
bada 2.0 sms sorunu
bayadir bada 2.0 kullaniyorum ancak durmadan reset atma sorunu bitmedigi gibi simdide telefon gelen mesajlari direk sim hafizasina aliyo ve ses harici ekranda herhangi bir mesaj geldi ibaresi olusmuyo yani sesi duymazsam mesaji gormek sadece sansima kaliyo yardimci olursaniz sevinirim .simdiden tsk.ler.
 
evet son ckan surumlerden bırnı yukle
sanırm senın fw beta oyuzden normaldır
 

xxaysan

Üye
    Konu Sahibi
telefonu brick ederim diye korkuyorum
 

Skaptan

Emekli Yönetici
eger anlatıma uygun yaparsan bişey olmaz merak etme 35.000 bada kullanıcısının en az 25.000 ni bunu yapmıştır ve benim tahminim 2.000 kişinin ki brick olmuştur
 

xxaysan

Üye
    Konu Sahibi
gecen seferde ayni sekilde yaptim az daha gidiyordu telefon hatrlarsin
 

kayhan53

Üye
arkadaşlar wave 3 teki ana ekranda acılan fazla sayfaları nasıl kapatıoruz beceremiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...