Babamı Nasıl Kandırabilirim ?

  • 19 Eylül 2012
  • 3134 Okunma
  • 40 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar babamı zar zor ikna ettim ve Şubat ayında C5-03 aldırdım ama hiç memnun değilim.Babamda biraz sinirli adam . Boşu boşuna 450 tl verdik dicek . &03 almak istiyorum arkadaşlar lütfen yardım edin !
     


    Yazan: Shorty Meeks
  2. alırken niye araştırmadın?,alcağın telefondanda sıkılcaksın,madem kötüydü niye aldın? Gibi şeyler diyebilir:ehe
     
  3. bence kandıramazssın artık
     
  4. Soğuk duş al bence onun üstüne
     
  5. Yapmayın o kadar mı kötü ?
     
  6. :evet: birikmiş paran var mı?
     
  7. Para sorun değil :D
     
  8. Telefona tanıdık bir alıcı çıksa(dayin,amcan) sat onlara birşey demez ama aksi takdirde zor
     
  9. Para Sorun Degilse .. Git Al Arkadasim Neyin Pesindesin .?

    Yada Durust Olmak Hep Guzeldir .. Ve Kazandirir ..

    Babacigim De ; Bu Telefonu Almadan Once Arastirmadim .. O Yuzden Aldigima Pismanim ..

    Anlayis Goster De ..
     
    crayz_frock bunu beğendi.
  10. Bizim aile zengin en düşük tel bende :D

    Bence göstermez :(
     
  11. Ee para varsa sorun ne?
     
  12. Para önemli değilse c5-03 almak saçmalık
     
  13. ben de senin gibiyim baska bisey istesem neyse de surekli telefon degistirmekten bikkinlik geldi kurus koklatmaz yeni telefon aldim iki uc haftadir caktirmadan kullaniyorum ama cepte para sifir zararimi toparlayana kadar gostermemem lazim. arada biriktiriyorum diye insafa gelip fazladan veriyo gorurse ipler onun eline gecer
     
  14. Ne aldın?
     
  15. C5-03'ü o aldı bana ondan izin almadan satamam.Para sorun değil bende var ama aldırtmaz bana.
    Yaptık bi hata
     
  16. Bence biraz zaman geçmesini bekle.2 3 ay sonra söylersen belki anlayış gösterebilir.göstermezse c5 ile mutluluklar :)
     
  17. htc chacha. galaxy sl vardi ama o serviste klavyeliye heves ettim aldim ama keske farklilik olsun diye ikinci el blackbery alsaydim android kesmiyo artik

    - - - Eklendi - - -

    sende para varsa soyle bence kesin alir. sen ne almak istiyodun? bu sefer tam arastirmisindir heralde.
     
  18. cha cha güzel de sıkılmışsındır.oyun oynanmıyo deme onda*?
     
  19. malesef ama zaten oyun oynamam arayuz onemli benim icin. mesaj arayuzu menu felan pek icime sinmiyo farklilik lazim. go sms kullanirim hep ama ustte isim yaziyo baya da yer kapliyo sinir bozucu. ana menu felan idare eder suan ama yenilik lazim. hep launcher ya da ekran duzenini degistiririm cabuk sikilirim o yuzden.
     
  20. uygun dille anlatmanı tavsiye ederim
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 11:20