Senle yaşıtız ve bende moto g var bunun sebebi her yaz babamın yanında çalışmam yaz boyunca ilk kez dün tatil yapabildim aile bütçeniz bizimki gibi normal ise ve sen bir işte çalışmıyor isen telefon alman zor ben yazları çalışıyorum diye her yıl telefon degişiyorum
Bende eskiden senin gibiydim (ilk telefonu almaya çalışırken) ve genelde telefon parasının yarısını babama verirdim diğer yarısınıda çalışırken bazen para almayarak
Öderdim bence 100-200 tl daha biriktir moto g al kafan rahat olur
Benim taktikleri sana anlatayım
uzun süre kullanacağım almışken güzel bir şey alalım
Galaxy trend çabuk bozuluyor sonra bozulunca sen aldırdın derim
Söz 6 sene kullanacağım bu telefonu alalım
Diyebilirsin
bizim aile bütçeside iyi değil babam askeri ücret ile çalışıyor yazın ek iş yapıyoruz sizin durumununuzda iyi değilse baban 3310 alsa bile bir şey deme para kolay kazanamılmıyor belkide baban 1 aylığına senin telefona verecekBir telefon içinde babanın kalbini kırma gerçekten telefonu aldıktan 1 ay sonra hevesin kaçıyor