babam istediğim telefonu almıyor

Sponsorlu Bağlantılar



archh

Üye
Bence boşver telefonu derslerine çalış liseye geçince alırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR
erko merko

erko merko

Üye
700 lira civarına moto g,t50 falan alınır. Discovery'e hiç bulaşma
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
Senle yaşıtız ve bende moto g var bunun sebebi her yaz babamın yanında çalışmam yaz boyunca ilk kez dün tatil yapabildim aile bütçeniz bizimki gibi normal ise ve sen bir işte çalışmıyor isen telefon alman zor ben yazları çalışıyorum diye her yıl telefon degişiyorum

Bende eskiden senin gibiydim (ilk telefonu almaya çalışırken) ve genelde telefon parasının yarısını babama verirdim diğer yarısınıda çalışırken bazen para almayarak
Öderdim bence 100-200 tl daha biriktir moto g al kafan rahat olur

Benim taktikleri sana anlatayım :)

uzun süre kullanacağım almışken güzel bir şey alalım
Galaxy trend çabuk bozuluyor sonra bozulunca sen aldırdın derim
Söz 6 sene kullanacağım bu telefonu alalım

Diyebilirsin
bizim aile bütçeside iyi değil babam askeri ücret ile çalışıyor yazın ek iş yapıyoruz sizin durumununuzda iyi değilse baban 3310 alsa bile bir şey deme para kolay kazanamılmıyor belkide baban 1 aylığına senin telefona verecekBir telefon içinde babanın kalbini kırma gerçekten telefonu aldıktan 1 ay sonra hevesin kaçıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N, erko merko ve Murdoc Massaka
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Senle yaşıtız ve bende moto g var bunun sebebi her yaz babamın yanında çalışmam yaz boyunca ilk kez dün tatil yapabildim aile bütçeniz bizimki gibi normal ise ve sen bir işte çalışmıyor isen telefon alman zor ben yazları çalışıyorum diye her yıl telefon degişiyorum

Bende eskiden senin gibiydim (ilk telefonu almaya çalışırken) ve genelde telefon parasının yarısını babama verirdim diğer yarısınıda çalışırken bazen para almayarak
Öderdim bence 100-200 tl daha biriktir moto g al kafan rahat olur

Benim taktikleri sana anlatayım :)

uzun süre kullanacağım almışken güzel bir şey alalım
Galaxy trend çabuk bozuluyor sonra bozulunca sen aldırdın derim
Söz 6 sene kullanacağım bu telefonu alalım

Diyebilirsin
bizim aile bütçeside iyi değil babam askeri ücret ile çalışıyor yazın ek iş yapıyoruz sizin durumununuzda iyi değilse baban 3310 alsa bile bir şey deme para kolay kazanamılmıyor belkide baban 1 aylığına senin telefona verecekBir telefon içinde babanın kalbini kırma gerçekten telefonu aldıktan 1 ay sonra hevesin kaçıyor
Sonunda benim kafada biri çıktı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Senle yaşıtız ve bende moto g var bunun sebebi her yaz babamın yanında çalışmam yaz boyunca ilk kez dün tatil yapabildim aile bütçeniz bizimki gibi normal ise ve sen bir işte çalışmıyor isen telefon alman zor ben yazları çalışıyorum diye her yıl telefon degişiyorum

Bende eskiden senin gibiydim (ilk telefonu almaya çalışırken) ve genelde telefon parasının yarısını babama verirdim diğer yarısınıda çalışırken bazen para almayarak
Öderdim bence 100-200 tl daha biriktir moto g al kafan rahat olur

Benim taktikleri sana anlatayım :)

uzun süre kullanacağım almışken güzel bir şey alalım
Galaxy trend çabuk bozuluyor sonra bozulunca sen aldırdın derim
Söz 6 sene kullanacağım bu telefonu alalım

Diyebilirsin
bizim aile bütçeside iyi değil babam askeri ücret ile çalışıyor yazın ek iş yapıyoruz sizin durumununuzda iyi değilse baban 3310 alsa bile bir şey deme para kolay kazanamılmıyor belkide baban 1 aylığına senin telefona verecekBir telefon içinde babanın kalbini kırma gerçekten telefonu aldıktan 1 ay sonra hevesin kaçıyor
aynn öyle arkadaş tüm herşeyini yazmış dediği gibi çabuk bozuluyor de
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY

Kefelon

Üye
8 aydır 4 gb lık discovery kullanıyorum 0 sorun yaşadım hiç bir sorunu yok ama teknoloji şans işi belli olmaz. Durumun kötüyse bir telefon için babanı kırma bence onun dediği telefonu al teşekkür et ve git sarıl ona emin ol elinde olsa senin için en iyisini yapıcaktır. aldığı telefonlada idare etmeye bak hem son mutlu olursun hem baban :)
 


Üst Alt