Aylık cepnet hala var *3636# 15.numarada

Sponsorlu Bağlantılar



aga8899

Üye
bilmiyorum 2 tane hat var ikisinde demedim ikiside aynı 15te data kullanım kontrolü var.ama ben dünden beri demiyorum.şu anda varmı sizde.
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
sadece aylık cep net aboneleri görüyor olmalı o seçeneği
 

aga8899

Üye
*3636# dan alanlar varmış ama.aylıkcepnet aboneliği olmayıp alanlar varmış.
 

aga8899

Üye
geçen pazar aldım diye yazmış. Demekki alınıyomuş ondan sormuştum.
 
cyber

cyber

Üye
bende 8e kadar var geçin 15 i
 

aga8899

Üye
ileri ve geri seçeneği var.
 
mustafaxxx

mustafaxxx

Üye
beyler benim aboneliğim devam ediyo ama şu işi bi açığa kavuşturalım.Alınıyomu alınmıyo bazı kişiler alamadıklarını sölüyo bazı arkadaşlarıda aldıklarını idda ediyo.Sonuç nedir alınıyomu ? yoksa açığı kapatmışlarmı ?
 

aga8899

Üye
beyler benim aboneliğim devam ediyo ama şu işi bi açığa kavuşturalım.Alınıyomu alınmıyo bazı kişiler alamadıklarını sölüyo bazı arkadaşlarıda aldıklarını idda ediyo.Sonuç nedir alınıyomu ? yoksa açığı kapatmışlarmı ?
Bencede.yoksa arada bi gunluk cepnet yapmaya devam. :D

----------Eklendi @ 17:36:17 ---------- Yazıldı @ 17:25:47 ----------

heralde alamayan arkadaşlar biz biraz geç kaldık adamlar ayın 25 inde felan almışlar.3 gün geç kaldık.kısmet değilmiş :D ama arada bi *3636# yaparak kontrol etmekte fayda var.Anlaşılan günlük cep nete devam :)

----------Eklendi @ 17:36:36 ---------- Yazıldı @ 17:36:17 ----------

 
yakup_281

yakup_281

Üye
beyler benim aboneliğim devam ediyo ama şu işi bi açığa kavuşturalım.Alınıyomu alınmıyo bazı kişiler alamadıklarını sölüyo bazı arkadaşlarıda aldıklarını idda ediyo.Sonuç nedir alınıyomu ? yoksa açığı kapatmışlarmı ?

ben cumartesi gördüm alana kadar önce günlük vodemnet sonra da günlük cepnet yaptım olmadı tl gitti mhyi aradım giden tlleri iade ettiler pazar günüde aylık yaptım ayrıca bugün bayide ki adama sordum yok gelmedi gelmeyecek dedi ama atı alan üsküdarı geçti dedi
 

utkukoc

Üye
süperrr..vodafone dan süper seneler :)
 
TheSoftware

TheSoftware

Üye
Vodafone niye her işi yarım yamalak yapıyor kardesim.Bitti dediğin de bitmeli bu ne çocuk oyuncağı gibi bayisi bile şirketini satıyor.Şimdi arayıp ağzıma geleni söyleyecegim bana da versin paket madem hala alınabiliyor.
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
arkadaşlar ben konuyu zaten tarifeler bölümünde açmıştım
 

CiyaEzIM

Üye
Bu Son teknikte PUFF... başka varsa, hemen alalım?
 
AlpReis

AlpReis

Üye
:angry:
 

ßygratis

Üye
Aynştayn mod : on :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bu konuda burda son buluyor arkadaşlar yeteri kadar yardımlaştığınızı düşünerek konuyu kapatıyorum bu ve buna benzer konular açılırsa silinecektir ilgineze. :locked:
 


Üst Alt