yakup_281
Üye
15 te yok malesef 15te data kullanım gibi bişe yazıyo.sizinki nasi oldu anlamadım.
ben pazar günü aldım ama bu kişiden kişiye nasıl değişirki
15 te yok malesef 15te data kullanım gibi bişe yazıyo.sizinki nasi oldu anlamadım.
*3636# dan alanlar varmış ama.aylıkcepnet aboneliği olmayıp alanlar varmış.
Bencede.yoksa arada bi gunluk cepnet yapmaya devam.beyler benim aboneliğim devam ediyo ama şu işi bi açığa kavuşturalım.Alınıyomu alınmıyo bazı kişiler alamadıklarını sölüyo bazı arkadaşlarıda aldıklarını idda ediyo.Sonuç nedir alınıyomu ? yoksa açığı kapatmışlarmı ?

ama arada bi *3636# yaparak kontrol etmekte fayda var.Anlaşılan günlük cep nete devam 
Yapmayanlar yapsın son tren bi daha ayağınıza gelmez![]()
Bende işleminizi gerçekleştiremiyoruz diyo
beyler benim aboneliğim devam ediyo ama şu işi bi açığa kavuşturalım.Alınıyomu alınmıyo bazı kişiler alamadıklarını sölüyo bazı arkadaşlarıda aldıklarını idda ediyo.Sonuç nedir alınıyomu ? yoksa açığı kapatmışlarmı ?
