shine_girl
Üye
aylık 10.000 sms - sorun
Merhaba sizlerin vaktini danışmak istediğim bir konu dolayısıyla alacağım..
benim aylık sms'lerin bitiş tarihi 17.Temmuz'du.Kontor olmadığı için yenilenemedi.Sonra bugün kontor yükledim AYLIK yazdım 2222ye yolladım abonesiniz diyor ama hala mesajlar yüklenmedi. Neden olabilir?
Şimdiden tşkler..
benim aylık sms'lerin bitiş tarihi 17.Temmuz'du.Kontor olmadığı için yenilenemedi.Sonra bugün kontor yükledim AYLIK yazdım 2222ye yolladım abonesiniz diyor ama hala mesajlar yüklenmedi. Neden olabilir?
Şimdiden tşkler..
)