aylık 10.000 sms - sorun

Sponsorlu Bağlantılar

shine_girl

Üye
    Konu Sahibi
aylık 10.000 sms - sorun
Merhaba sizlerin vaktini danışmak istediğim bir konu dolayısıyla alacağım..
benim aylık sms'lerin bitiş tarihi 17.Temmuz'du.Kontor olmadığı için yenilenemedi.Sonra bugün kontor yükledim AYLIK yazdım 2222ye yolladım abonesiniz diyor ama hala mesajlar yüklenmedi. Neden olabilir?
Şimdiden tşkler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr-Trojan


ilo53

ilo53

Üye
ıptal et sonra abone ol.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar benımde gecen dıyelım 17 de bıtıyo 17 de bedava msjgonderebılırmıyım. bana gecen oldu kntr um olmadıgı ıcın yenılenmedı 17de gonderdım dıyelım msj kntr gıttı benım.
 

shine_girl

Üye
    Konu Sahibi
ıptal et sonra abone ol.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar benımde gecen dıyelım 17 de bıtıyo 17 de bedava msjgonderebılırmıyım. bana gecen oldu kntr um olmadıgı ıcın yenılenmedı 17de gonderdım dıyelım msj kntr gıttı benım.

ilo53 tşkler..sorun halloldu..
17sinde son günde mesaj atabiliorsun en azından ben atabildim saat 00:00a kadar.
 
fbdr1907

fbdr1907

Üye
10000 ni bende aldım 100 tane kullanmadım..:))
 
Mr-Trojan

Mr-Trojan

Üye
17-den bir dahaki ayın 17sinin gece 00:00 a kadar gönderebilirsin.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Sorunun cevabı verilmiştir. Bilgi verenlere Teşekkür.
 


Üst Alt