Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
whatshap dan mesaj geldiği zaman üst bar da simge çıkıyor ya onu kastettik
Symbianizer
Üye
Konu Sahibi
Anladım
sLeepLe
Üye
simgenin kodu 250 orjinal avkonda whatsapp ikonunu değiştirmiş orjinal ikon koymuş ben kendi kullandığım avkonların içinede atıyorum onu güzel duruyor bunun orjinali benim telefonda çalışıyo zaten
simgenin kodu 250 orjinal avkonda whatsapp ikonunu değiştirmiş orjinal ikon koymuş ben kendi kullandığım avkonların içinede atıyorum onu güzel duruyor bunun orjinali benim telefonda çalışıyo zaten
sadece flash la bitmiyor birde kişiselleştirme var tek güvendiğim yabancılarda avkon için aks739 avkonları
Symbianizer
Üye
Konu Sahibi
Bende Little avkon2 çalışmamıştı ilk kez Can'ın editi çalıştı
sLeepLe
Üye
bi püf noktası var demekki
Symbianizer
Üye
Konu Sahibi
Sanırım gpu kaynaklı bişey avkonla ne alaka bilmiyorum ama pil kısmı boş kalıyordu
sLeepLe
Üye
rar dosyalı yaparlarsa direk x-plore ile çıkartıp atarsak ikonlar gelmiyodu pil kısmı boş kalıyodu ama winrar uygulamasıyla çıkarıp atınca ikonlar yerine oturuyodu gpu ile alakalı değildir o yüzden