Avkon2 WhatsApp Icon Edited JHAM2005™ Edit asigsasi

Sponsorlu Bağlantılar

Symbianizer

Symbianizer

Üye
    Konu Sahibi
Avkon2 WhatsApp Icon Edited JHAM2005™ Edit asigsasi
Normal:

Güç Tasarrufunda:

Link :
Editi için İsa abiye teşekkürü borç bilirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407, ÇaRşI 2387, klavyeci ve 2 diğerleri


asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
watshap iconu nerde ön izlemede göremedim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Symbianizer

Symbianizer

Üye
    Konu Sahibi
Ben whatsapp la ilgili bişey bulamadım adı o diye öyle paylaştım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Symbianizer

Symbianizer

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
Anladım :evet:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi ve yaren_dede
sLeepLe

sLeepLe

Üye
simgenin kodu 250 orjinal avkonda whatsapp ikonunu değiştirmiş orjinal ikon koymuş ben kendi kullandığım avkonların içinede atıyorum onu güzel duruyor :oke: bunun orjinali benim telefonda çalışıyo zaten
 
asigsasi

asigsasi

Üye
simgenin kodu 250 orjinal avkonda whatsapp ikonunu değiştirmiş orjinal ikon koymuş ben kendi kullandığım avkonların içinede atıyorum onu güzel duruyor :oke: bunun orjinali benim telefonda çalışıyo zaten

dostum bu yabancı bazı avkonlardan daha önce 2 kez telefon çöktü onun için temkinli davranıyorum :) ikon numarası için teşekkürler değiştirdim. :)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
dostum bu yabancı bazı avkonlardan daha önce 2 kez telefon çöktü onun için temkinli davranıyorum :) ikon numarası için teşekkürler değiştirdim. :)
benimde telefon çöktü öyle benimde acım var dostum :) hala avkon atarken bi korkuyla atıyorum ama flaşı öğrendikten sonra pek umursamadım 5 dklık iş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
benimde telefon çöktü öyle benimde acım var dostum :) hala avkon atarken bi korkuyla atıyorum ama flaşı öğrendikten sonra pek umursamadım 5 dklık iş :)
sadece flash la bitmiyor birde kişiselleştirme var :) tek güvendiğim yabancılarda avkon için aks739 avkonları :)
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
    Konu Sahibi
Bende Little avkon2 çalışmamıştı ilk kez Can'ın editi çalıştı :evet:
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
bi püf noktası var demekki :)
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım gpu kaynaklı bişey avkonla ne alaka bilmiyorum ama pil kısmı boş kalıyordu :hmmm
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
rar dosyalı yaparlarsa direk x-plore ile çıkartıp atarsak ikonlar gelmiyodu pil kısmı boş kalıyodu ama winrar uygulamasıyla çıkarıp atınca ikonlar yerine oturuyodu gpu ile alakalı değildir o yüzden :)
 


Üst Alt