Avea'ya gececem ama ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Avea'ya gececem ama ?
aveaya hattımı taşıyacagım ama bana uygun paket tarife varmı bilmiyorum konusma olmayacak sadece sms ve net olcak ?
 
konuşma yapmayacağın cep telefonunu ne edeceksin? Hepsini istesen bile zararlı çıkmazsın..avea genç paket her yöne 500 dakika her yöne 1000 sms ve 1 gb üçü bir arada 19 tl
 
sakıııın !
Ben geçtim çekmiyor bi kere net konuşamadım daha..
 

ia.phlvn

Üye
Interneti çok kötü kardeş benden söylemesi
 

guney28

Üye
bende geçtim şimdi bin pişmanın nerde benim vodafonumun çekim kalitesi.en kısa zamanda tekrar vodafona geri döneceğim
 

-efşan

Üye
Ben geçtim ve Avea'dan memnunum. Vodafone'dan daha iyi bence.
Tabi bölgesel olarak değişebilir bu. Bizim burada hiç bir sorun yaşamadım.
 

Enes

Üye
5 yıllık avea kullanıcısı olarak çekim kalitesinin berbat olduğunu söyleyeyim sana çok aşırı faturalarım gelmedi bu güne kadar o kadar da konuşuyorum ama çekim felaket
 

phasan

Üye
arkadaslar biz geçme dizoruzda belki bunun bölgede en iyi avea dır bilemeyiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...