maxirabit
Üye
Tabi,tabibenim ip4stede 13.8
Tabi,tabibenim ip4stede 13.8
yuh ben ankara tunalıdan test ettım 2mbit anca gordu 19 luk paket neden ?vay be bu beni tatmin etti istebende bu paketi alacam sanirim, 1 gb hemen doluyor mu?
turkcellim vodafone yada avaeya gececem...
1-)vodafone da 14 tlye sinirsiz net var 250 mbdan sonra dusuyor(hizi kaca dusuyor??)
2-)aveada ise 19 tlye yikilan paket var 1 gb internet veriyor onun hizi kac?
3-)vodafone mu daha hizil avea mi internette?
telefonum iPhone 4S
