gericikoyluyobaz
Üye
astral seyehat bı denıyım dedım '' sonuc
tavana bakıyodum dalgalan bı cısım ı uzun sure ızledım daha sonra gozlerım kararmaya basladı.. gerı kalktım suan kafam cok fena agrıyo.. gercekten bu guvenlımı ? ölüp kalmayız demı.. aslında denemezdım ama lucıdı yapabılıyosam bunuda yaparım dıye dusundum.. bırde onu gorebılmek ıcın.. tuhaf bı durum...

ama çoğu okuduğum astral seyahat konularında ölümden bahsedilmiyor,


çok para 



