Haber Asphalt Overdrive Windows Phone'a Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

beats

beats

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt Overdrive Windows Phone'a Geliyor
Mobil oyun sektöründe en üretkenlerden biri olan Gameloft yeni oyununu duyurdu. Geçtiğimiz aylarda E3
etkinliğinde Gameloft, Asphalt oyun serisinin dışında bu seriye yan ürün olarak yeni Asphalt Overdrive'ı tanıtmıştı. Gameloft Twitter'dan oyunun yakında iOS, Android ve Windows Phone platformlarına indirmeye sunulacağını Youtube kanalından gösterdi.
Oyunun içinden:




Oyun 80'lerde, Güney Kaliforniya'dan ilham alınarak aksiyon dolu bir senaryo üzerine kurgulanmış​
olduğu ve Asphalt 9 olmadığı belirtilmiş. (Miami Vice'a benzetebilirsiniz.) Oyunun portrait yani dikey modda olması dikkat çekiyor ve kullanıcıları en çok ilgilendiren ücreti ne olacak...

Oyunun ücretsiz olacağı ve yıl sonuna doğru geleceği belirtilmiş.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
(Konu üç platformu ilgilendirdiği için, ilgili konuya da taşınabilir.)
Kaynaklar: , ,
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, emz, byibo ve 2 diğerleri


ErenMSC

Üye
Haber için :tşk:
 

Emre

Üye
:tşk:
 
beats

beats

Üye
    Konu Sahibi
Oyun içinden bir görev:




Oyundaki arabalar:
Alfa Romeo:
  • 8C Competizione
Bentley:
  • Continental GT V8
Chevrolet:
  • Camaro SS
  • Corvette C7
Citroen:
  • 2013 DS3 Racing
DMC:
  • Delorean MC12
Dodge:
  • Ram 1500 2013
  • 2013 Viper SRT
Ferrari:
  • 308 GTS
  • Testarossa
  • F12 Berlinetta
  • 458 Italia
  • FXX
Fiat:
  • Abarth Rally
Ford:
  • 1968 Mustang GT Fastback
  • 2013 Explorer
  • Mustang Boss 302 (1970)
Ford & Shelby:
  • Ford Shelby GT500
GMC:
  • K-2500
  • Vandura 1983
Hennesey:
  • 2013 Venom GT
Hummer:
  • 2013 H4
Lamborghini:
  • Countach 25th Anniversary
  • Veneno
Pagani:
  • Zonda R
Plymouth:
  • Hemicuda 1970
Pontiac:
  • 1982 Trans Am
RUF:
  • RT 12 S
  • CTR 3
Volkswagen:
  • Camper bus 1967
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43, PureFood ve m542tf
DalvikCache

DalvikCache

Üye
Beğenmedim java oyun gibi duruyorBana göre hala en kalitelisi most wantedKeşke EA games yeni bir NFS çıkarsa mobil platform için
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Böyle bir oyunun portrait olması çok mantıksız
 
beats

beats

Üye
    Konu Sahibi
Oynanış videosu:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Bu oyunu telefona yüklemek 925 e hakaret olur. Gameloft yeni işe aldığı geliştiricileri bir denemek istemiş herhalde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yağız Ryan
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Otobüste Trende Vs. Yerlerde Ayak Üstü Oynanabilirlik Açısından İyi Be Zorlu Bir OyunBu Oyun Neysede Neden "Brother İn Arms 3" Hala Çıkmadı Unutuldu Gitti
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Bunu bile 1 gb yaparlar :|
 
  • Beğen
Tepkiler: emz

skynet

Üye
Gt racing bile 512 oldu bu bir zahmet olsun artık :)
 
Serhan

Serhan

Üye
Ya nasıl ben asphalt. 9 bekliyordum bu bildiğin eski nokialardaki oyun yav asphalt 7 bile ezer geçer bune ya :(
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Bu oyunu Asphalt 7-8'e göre yorumlamak güldürdü beni. Subway Subfers tarzı bir oyun bu. :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: emz, Serhan ve Rock Ve Roll
Sucrofe

Sucrofe

Üye
"Subway Surfers tarzı bir oyun" dedim zaten. :off: Geçer mi geçmez mi bilemem ama hoşuma gitti benim, denerim en azından oyunu.
 
Son düzenleme:
PureFood

PureFood

Üye
Yav benim anlamadığım oyun neden bu kadar küçümsenmiş. Allah Allah.
 

Benzer Konular



Üst Alt