Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar

A N D Y

A N D Y

Üye
Çalışmıyorr
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46


codblackops2

codblackops2

Üye
Türkçeymiş laaa :ehe
Öncelikle oyunu nasıl kurduğumu anlatayım.zippyshareden apkyi indirip telefona atın kurun hiçbirşey yapmadan çıkın.sonra megadan indirdiğiniz com.gameloftlu klasörü sddata-android-obb içine atın . oyuna girerken 1 kereliğine interneti çalıştırın ve oynayın :good:

1 yarış yaptım o yüzden geciktim :D oynanış olarak a7 ile hemen hemen aynı bir mw kadar iyi değil kontrolleri fakat alışınca olcak cinsten muhtemelen.grafikler symbianda oynadığım a5i hatırlattı bana :D onun dışında çevre detayı felan hoşuma gitti.rampalar felan var yoldan gidemiyorsunuz zaten heryerde kestirmeler garip garip uçma yerleri felan var :ehe eğlenceliye benziyor bitiririm yani


son olarak note 2 de denendi ve çalıştı emeği geçenlere teşekkürler :P: oyuna 10 üzerinden 8 veriyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46, Joker ve ANIL
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Türkçe tabi :D Grafik ayarlarına filan baktın mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve codblackops2
AkiliBidik

AkiliBidik

Üye
Türkçeymiş laaa :ehe
Öncelikle oyunu nasıl kurduğumu anlatayım.zippyshareden apkyi indirip telefona atın kurun hiçbirşey yapmadan çıkın.sonra megadan indirdiğiniz com.gameloftlu klasörü sddata-android-obb içine atın . oyuna girerken 1 kereliğine interneti çalıştırın ve oynayın :good:

1 yarış yaptım o yüzden geciktim :D oynanış olarak a7 ile hemen hemen aynı bir mw kadar iyi değil kontrolleri fakat alışınca olcak cinsten muhtemelen.grafikler symbianda oynadığım a5i hatırlattı bana :D onun dışında çevre detayı felan hoşuma gitti.rampalar felan var yoldan gidemiyorsunuz zaten heryerde kestirmeler garip garip uçma yerleri felan var :ehe eğlenceliye benziyor bitiririm yani


son olarak note 2 de denendi ve çalıştı emeği geçenlere teşekkürler :P: oyuna 10 üzerinden 8 veriyorum :D
bitek bene,de sorun var galiba olmadı :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
Türkçe tabi :D Grafik ayarlarına filan baktın mı?
Evet ilk yarışta grafik ayarları normaldeymiş şimdi en üste alıp deneyeceğim :D a7 gibi sıkmıyor eğlenceli yani :D
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
codblackops2

codblackops2

Üye
Ekstra grafikte yağmur damlaları felan geliyor ekrana efktler daha da iyileşiyor da oynanışı menüsü felan epey karışık geldi :D

- - - Eklendi - - -

açıkçası çevre efektleri açısından a8den iyisi yok bence şu an
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve ANIL
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Oyunu yükledim ve bir mobil oyun için ''olmuş'' dedim. Menü biraz karışık duruyor evet :D Bende grafikleri 'çok yüksek' ayarında başlattı. Kaplamalar göze oldukça hoş geliyor. Oynanışta da büyük sorunlar yok kontrol edebiliyorsunuz. Modelden modele lag sorunları olabilir ama güncellemeler ile bu oyun uzun süre gider.
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
codblackops2

codblackops2

Üye
Oyunu yükledim ve bir mobil oyun için ''olmuş'' dedim. Menü biraz karışık duruyor evet :D Bende grafikleri 'çok yüksek' ayarında başlattı. Kaplamalar göze oldukça hoş geliyor. Oynanışta da büyük sorunlar yok kontrol edebiliyorsunuz. Modelden modele lag sorunları olabilir ama güncellemeler ile bu oyun uzun süre gider.
4 yarıştan sonra bende iyice olumlu bakıyorum rampalar muhteşem bir zıplıyorsunuz inanılmaz uçuş yerleri var finishe giden yollar epey karışık aksiyon olarak mostwantedı da geçer diyorum :good:

bende en yüksekte fps düşmesi dahi olmuyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Superfan

Superfan

Üye
Teşekkürler.
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
datayı telefona atıyorum şuan inş çalışır "çok eğlenceli" gibi yorumları gördükçe heyecanlanıyorum ve daha 11 dakika kaldı yazıyoo :D
 
tayfun5453

tayfun5453

Üye
Evet arkadaşlar alın size zippyshare den oyunun datası ;)

part1:
part2:
part3:
part4:
 
darkorbitay

darkorbitay

Üye
Siz beni boşverin ben datayı indirene kadar oyunu bitirirsiniz heralde :(
 
anilari35

anilari35

Üye
neden cihazıma uyumsuz gözüküyor ya nexus 7 ye uyumlu gözüküyorda sonuçta özellikleri 1e1 aynı memo pad smart ile ikside asus üretimi anlamıyorum
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi

4 yarıştan sonra bende iyice olumlu bakıyorum rampalar muhteşem bir zıplıyorsunuz inanılmaz uçuş yerleri var finishe giden yollar epey karışık aksiyon olarak mostwantedı da geçer diyorum :good:

bende en yüksekte fps düşmesi dahi olmuyor

Evet görsel ve aksiyon olarak most wanted'tan daha iyi. Most Wanted'ta sadece polisler aksiyon zaten :D RR3 desen klasik yarış :D
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2
tayfun5453

tayfun5453

Üye
ANIL kardeş sende de s4 var galiba oyunda hiçbir kasma vs problem var mı ??
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
ANIL kardeş sende de s4 var galiba oyunda hiçbir kasma vs problem var mı ??

En yüksek ayarlarda çok rahat bir şekilde oynanıyor. Zaten grafik direk en yüksek olarak ayarlanmış. Tabi belirli yerlerde çok az lag hissedebilirsiniz ama genel anlamda hiç bir sorun yok :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: tayfun5453
anilari35

anilari35

Üye
indiriyoruz bakalım saolun indirdikten sonra hemen sonucu yazacam gangstar vegas da havok motoruyla yapılmış en yüksekde kasmıştı ortada açabilmiştim bakalım buda inşallah kasmazda yuksekde açarız
 
tayfun5453

tayfun5453

Üye


En yüksek ayarlarda çok rahat bir şekilde oynanıyor. Zaten grafik direk en yüksek olarak ayarlanmış. Tabi belirli yerlerde çok az lag hissedebilirsiniz ama genel anlamda hiç bir sorun yok :oke:
Eyvallah ANIL kardeş içim rahatladı :D
 


Üst Alt