aynenÇalışmıyorr


oynanış olarak a7 ile hemen hemen aynı bir mw kadar iyi değil kontrolleri fakat alışınca olcak cinsten muhtemelen.grafikler symbianda oynadığım a5i hatırlattı bana
onun dışında çevre detayı felan hoşuma gitti.rampalar felan var yoldan gidemiyorsunuz zaten heryerde kestirmeler garip garip uçma yerleri felan var
eğlenceliye benziyor bitiririm yani
oyuna 10 üzerinden 8 veriyorum 
bitek bene,de sorun var galiba olmadıTürkçeymiş laaa
Öncelikle oyunu nasıl kurduğumu anlatayım.zippyshareden apkyi indirip telefona atın kurun hiçbirşey yapmadan çıkın.sonra megadan indirdiğiniz com.gameloftlu klasörü sddata-android-obb içine atın . oyuna girerken 1 kereliğine interneti çalıştırın ve oynayın
1 yarış yaptım o yüzden geciktimoynanış olarak a7 ile hemen hemen aynı bir mw kadar iyi değil kontrolleri fakat alışınca olcak cinsten muhtemelen.grafikler symbianda oynadığım a5i hatırlattı bana
onun dışında çevre detayı felan hoşuma gitti.rampalar felan var yoldan gidemiyorsunuz zaten heryerde kestirmeler garip garip uçma yerleri felan var
eğlenceliye benziyor bitiririm yani
son olarak note 2 de denendi ve çalıştı emeği geçenlere teşekkürleroyuna 10 üzerinden 8 veriyorum
![]()

Evet ilk yarışta grafik ayarları normaldeymiş şimdi en üste alıp deneyeceğimTürkçe tabiGrafik ayarlarına filan baktın mı?
a7 gibi sıkmıyor eğlenceli yani 
galiba bende de sorun olcak ama daha datayı indimedibitek bene,de sorun var galiba olmadı![]()

Bende grafikleri 'çok yüksek' ayarında başlattı. Kaplamalar göze oldukça hoş geliyor. Oynanışta da büyük sorunlar yok kontrol edebiliyorsunuz. Modelden modele lag sorunları olabilir ama güncellemeler ile bu oyun uzun süre gider.4 yarıştan sonra bende iyice olumlu bakıyorum rampalar muhteşem bir zıplıyorsunuz inanılmaz uçuş yerleri var finishe giden yollar epey karışık aksiyon olarak mostwantedı da geçer diyorumOyunu yükledim ve bir mobil oyun için ''olmuş'' dedim. Menü biraz karışık duruyor evetBende grafikleri 'çok yüksek' ayarında başlattı. Kaplamalar göze oldukça hoş geliyor. Oynanışta da büyük sorunlar yok kontrol edebiliyorsunuz. Modelden modele lag sorunları olabilir ama güncellemeler ile bu oyun uzun süre gider.

4 yarıştan sonra bende iyice olumlu bakıyorum rampalar muhteşem bir zıplıyorsunuz inanılmaz uçuş yerleri var finishe giden yollar epey karışık aksiyon olarak mostwantedı da geçer diyorum
bende en yüksekte fps düşmesi dahi olmuyor
RR3 desen klasik yarış 
ANIL kardeş sende de s4 var galiba oyunda hiçbir kasma vs problem var mı ??

Eyvallah ANIL kardeş içim rahatladı
En yüksek ayarlarda çok rahat bir şekilde oynanıyor. Zaten grafik direk en yüksek olarak ayarlanmış. Tabi belirli yerlerde çok az lag hissedebilirsiniz ama genel anlamda hiç bir sorun yok![]()

