'Asphalt 7: Heat' Appstore'da yerini aldı

Sponsorlu Bağlantılar

tempestshine

tempestshine

Üye
bize kesin çıkmaz
 


cyber

cyber

Üye
symbian için boşuna beklemeyelim lütfen
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Sen dokunmatik symbiandasın gene ben n95 :aha:
 
cyber

cyber

Üye
symbianın hepsi birdir
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
oyun iOs a az ürün olduğu için önce çıkıyor diye bişey yok..
Market denen şeyi Apple icat etti önce ona çıkmıyor zaten onun için üretiliyor oyunlar e yapmışkende androidede yapılıyor Apple olmasa bu gün Android denen şey marketten bi haber olabilirdi..
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
oyun iOs a az ürün olduğu için önce çıkıyor diye bişey yok..
Market denen şeyi Apple icat etti önce ona çıkmıyor zaten onun için üretiliyor oyunlar e yapmışkende androidede yapılıyor Apple olmasa bu gün Android denen şey marketten bi haber olabilirdi..

Steve Jobs olmasaydı Apple bu başarıyı yakalayamazdı zaten.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
ios ve androidcilere müjde işte ne güzel :)

- - - Eklendi - - -

franzliszt ve diğer apple kullanıcılarından test bekliyoruz. :)
valla bugün yapacaktım youtubeda mevcut yinede ilginç şeyler gösterebilirim yakın zamanda cihazla ilgili bakıcaz :) 1.1gb oyun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CorbyW ve Cihanî Sultan

PixelWolf

Üye
java oynarız biz hd :D
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Furkan abi androidden memnun gibisin? :D
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Asphalt 7 Android'e,ios Havaya :naughty: şaka bir yana yakında gelir Android'e...

- - - Eklendi - - -

Galaxy SIII'ün reklamında oynamıyor muydu Asphalt 7 ?



Samsung Galaxy SIII'te yüklü mü geliyor ?
 
Matador03

Matador03

Üye
ios ve androidcilere müjde işte ne güzel :)

- - - Eklendi - - -


valla bugün yapacaktım youtubeda mevcut yinede ilginç şeyler gösterebilirim yakın zamanda cihazla ilgili bakıcaz :) 1.1gb oyun :)

Hakan senden güzel ve ilginç videolar bekliyoruz 4s ile ilgili çünkü babam htc ye para vermem dedi 4s alacağım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
15097

15097

Üye
Asphalt 7 Android'e,ios Havaya :naughty: şaka bir yana yakında gelir Android'e...

- - - Eklendi - - -

Galaxy SIII'ün reklamında oynamıyor muydu Asphalt 7 ?



Samsung Galaxy SIII'te yüklü mü geliyor ?
tabiki de yükle değil :) ama onlar reklam için yüklenmis olabilir :hmmm
 


Üst Alt