ANIL
Admin
symbianın artık adı bile geçmiyor ya![]()
symbian kullanan biri olarak bu haberleri paylaşmak çok güzel bir duygu, tavsiye ederim

symbianın artık adı bile geçmiyor ya![]()

1581 e düşmüştü bi ara kipada

4s alamam demek ki Gs2 yolu gözüküyor bana kuzum.. 4s çok çok zor4 kötü değil ama 4s candır

symbian kullanan biri olarak bu haberleri paylaşmak çok güzel bir duygu, tavsiye ederim![]()

Annen arayıp diyemez '' Oğlum nerede kaldın ? ''Varya en iyisi I pad alıcaksın hem bütün oyunlar çıkıyor hemde kocaman işte mis gibi![]()
Ipod la bir de konuşabilsek 
Konuşmayı ver sende ne olcakGörüntülü nasıl konuşacan kuzum![]()

Kuzum ben annemi görüp koklamadan duramamKonuşmayı ver sende ne olcak![]()

Evet be kuzum fakirliğin gözü kör olsun yabu devirde iphone alacan gardaş.düşünsene markette olan 100.000 programın hepsini dilediğin gibi kullan..Fakirliğin gözü kör olsunparam olcak 4s 64 gb alcam keyfime bakcam
:
4S 64 Gb güzelmiş
