'Asphalt 7: Heat' Appstore'da yerini aldı

Sponsorlu Bağlantılar



sataer

Üye
4 kötü değil ama 4s candır
 
lolaman

lolaman

Üye
Symbianın adı bile yok harbiden her konuda diyorum bir kez daha diyecem "Siz daha çok kuş atıp domuz avlarsınız." :ehe :kop: :aman2:
 
Matador03

Matador03

Üye
iPhone 4 de iyidir istedigin her turlu oyun , uygulama ve destek mevcut ve ben iPhone 4 un 3 sene destek gorecegini dusunuyorum ;)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
6 bile bitmedi daha ama sorun diil zaten S3 e gelmicek :ehe
 
lolaman

lolaman

Üye
Varya en iyisi I pad alıcaksın hem bütün oyunlar çıkıyor hemde kocaman işte mis gibi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
lolaman

lolaman

Üye
yanına bir de 3310 al problem? :D
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Görüntülü nasıl konuşacan kuzum :D
 
lolaman

lolaman

Üye
Kullan bana ne senin bi kuru şikayetine mi kaldım başka hesap mı açılmıyo?
 
codblackops2

codblackops2

Üye
bu devirde iphone alacan gardaş.düşünsene markette olan 100.000 programın hepsini dilediğin gibi kullan..Fakirliğin gözü kör olsun :naughty: param olcak 4s 64 gb alcam keyfime bakcam :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
bu devirde iphone alacan gardaş.düşünsene markette olan 100.000 programın hepsini dilediğin gibi kullan..Fakirliğin gözü kör olsun :naughty: param olcak 4s 64 gb alcam keyfime bakcam :ehe:
Evet be kuzum fakirliğin gözü kör olsun ya :) 4S 64 Gb güzelmiş ;)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
New iPad ile bu oyun çılgın olur ya :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa

sataer

Üye
ipad2 ye indiriyorum görcez bakalım nasıl :aha:
 


Üst Alt