Sen gene mi telefon kararı değiştirdin?![]()
ama babam htc ye para vermem dedi yani anlayacağın yine 4s ' e döndüm 
symbian için boşuna beklemeyelim lütfen
biz yetim muamelesi görüyoruzSen dokunmatik symbiandasın gene ben n95![]()
N95 hiç yoktan kasmıyor.
ben memnunun arkadaş telefonumdansymbisnın hepsi birdir

oyun iOs a az ürün olduğu için önce çıkıyor diye bişey yok..
Market denen şeyi Apple icat etti önce ona çıkmıyor zaten onun için üretiliyor oyunlar e yapmışkende androidede yapılıyor Apple olmasa bu gün Android denen şey marketten bi haber olabilirdi..
Steve Jobs olmasaydı Apple bu başarıyı yakalayamazdı zaten.


valla bugün yapacaktım youtubeda mevcut yinede ilginç şeyler gösterebilirim yakın zamanda cihazla ilgili bakıcazfranzliszt ve diğer apple kullanıcılarından test bekliyoruz.![]()
1.1gb oyun 
biz hala elop'la uğraşalım adamın ölüsü bizim eloptan iyidir![]()

ios ve androidcilere müjde işte ne güzel
- - - Eklendi - - -
valla bugün yapacaktım youtubeda mevcut yinede ilginç şeyler gösterebilirim yakın zamanda cihazla ilgili bakıcaz1.1gb oyun
![]()

tabiki de yükle değilAsphalt 7 Android'e,ios Havayaşaka bir yana yakında gelir Android'e...
- - - Eklendi - - -
Galaxy SIII'ün reklamında oynamıyor muydu Asphalt 7 ?
Samsung Galaxy SIII'te yüklü mü geliyor ?
ama onlar reklam için yüklenmis olabilir 
