Aşık Oldum w810i!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bydesign

Üye
    Konu Sahibi
Aşık Oldum w810i!
Merhaba arkadaşlar;

1 hafta önce sony ericson w810i aldım.Forumda denildiğine göre kamerası çok iyi ve çok iyi ses veriyor demişlerdi.Aldığımda tek kelime kamerası berbat seside çok kötüydü.Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine şunları uyguladım.

*Versiyonunu yükselttim
*Akustik yükledim
*Flash tema yükledim
*Kamera driverini yükledim.

Sonuç : AŞIK OLDUM

TEŞEKKÜRLER MAXİCEP SÜPER BİR TELEFONUM OLDU,SADECE BEN DEĞİL YANIMDA GEZEN ARKADAŞLARDA AŞIK OLDU TELEFONA


NOKİA DİYENLER BOŞVERİN NOKİA'YI BENDE ÖYLE DİYORDUM

1 NUMARA SONY ERİCSON
 

Salihyet

Üye
Aynı şeyleri ablamın telefonuna da uyguladım kısmen, şu an için yeni telefon almayı düşünmüyor.. Telefon bizim aşkımız olmasaydı, siteye gönül vermezdik sanırım
 

bydesign

Üye
    Konu Sahibi
Ben hiç düşünmüyorum.Yeni sıfır gibi hatta "0" zaten
 
benim telefonum nokia bende aşıkım telefonuma
 

memohaso

Üye
kardeş hangi akustiği kullanıyosun bizede önerir misin
 

judelav

Üye
ben kullandım o teli hiç dediğin gibi berbat değildi aldığım gibi kullandım ve çok memnundum halada aşığım w810i ye.
 
yaw nolur nerde veya nasıl yükseltili,yor yardım edin kardeşler ben flashli tema yükleyebildim ama kendim pack gibi servis yükseltme banada öğretirseniz iyi olur yapanlar resimli yapabilirmi veya bir yol göstersin?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...