Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
Artık Resmî Davranacağım (Vazgeçtim)
Vazgeçtim, yanlış anlayan da olsa yönetim uyarı da verse beni bilen biliyor. Böyle kalsın 
#########################
Forumda resmi dilden uzak, arkadaşça günlük konuşmalarımla konuşmaya çalıştıkça yanlış anlaşılmalarda artıyor. Özellikle yabancı üyeler herşeyi çok ters anlıyorlar. Her yazılanı direkt ilk anlamıyla anlıyorlar. Bende bu yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için üslûbumu değiştiriyorum.
Özellikle de "birileriyle dalga geçtiğim" hissine kapılanlar çok. Öyle kapak sözler aklıma geliyor ki, şeytan dürtüyor yani. Ama sabrımı yitirmemek için zor tutuyorum kendimi. Bir daha böyle durumlar yaşamamak için mecburî bir karar verdim.

#########################
Forumda resmi dilden uzak, arkadaşça günlük konuşmalarımla konuşmaya çalıştıkça yanlış anlaşılmalarda artıyor. Özellikle yabancı üyeler herşeyi çok ters anlıyorlar. Her yazılanı direkt ilk anlamıyla anlıyorlar. Bende bu yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için üslûbumu değiştiriyorum.
Özellikle de "birileriyle dalga geçtiğim" hissine kapılanlar çok. Öyle kapak sözler aklıma geliyor ki, şeytan dürtüyor yani. Ama sabrımı yitirmemek için zor tutuyorum kendimi. Bir daha böyle durumlar yaşamamak için mecburî bir karar verdim.
ama sizlerde iş değişiyor tabi
o zaman bölüme göre davran 



Benim konuyu açma amacımın tam aksi gerçekleşiyor 
hayırlısı olsun