Artık Resmî Davranacağım (Vazgeçtim)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Artık Resmî Davranacağım (Vazgeçtim)
Vazgeçtim, yanlış anlayan da olsa yönetim uyarı da verse beni bilen biliyor. Böyle kalsın :oke:


#########################


Forumda resmi dilden uzak, arkadaşça günlük konuşmalarımla konuşmaya çalıştıkça yanlış anlaşılmalarda artıyor. Özellikle yabancı üyeler herşeyi çok ters anlıyorlar. Her yazılanı direkt ilk anlamıyla anlıyorlar. Bende bu yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için üslûbumu değiştiriyorum.

Özellikle de "birileriyle dalga geçtiğim" hissine kapılanlar çok. Öyle kapak sözler aklıma geliyor ki, şeytan dürtüyor yani. Ama sabrımı yitirmemek için zor tutuyorum kendimi. Bir daha böyle durumlar yaşamamak için mecburî bir karar verdim.
 


DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Hadi hayırlısı en iyisi :oke:
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Senin için iyi olacaksa biz karışmıyoruz hadi hayırlısı..
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Forumda resmi dilden uzak, arkadaşça günlük konuşmalarımla konuşmaya çalıştıkça yanlış anlaşılmalarda artıyor. Özellikle yabancı üyeler herşeyi çok ters anlıyorlar. Her yazılanı direkt ilk anlamıyla anlıyorlar. Bende bu yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için üslûbumu değiştiriyorum.

Özellikle de "birileriyle dalga geçtiğim" hissine kapılanlar çok. Öyle kapak sözler aklıma geliyor ki, şeytan dürtüyor yani. Ama sabrımı yitirmemek için zor tutuyorum kendimi. Bir daha böyle durumlar yaşamamak için mecburî bir karar verdim.

ya o arkadaşın bir söylediği yüzünden moralini mi bozuyorsun üslubunu mu değiştiriyorsun çok saçma seni anlamayanlarla muhattap olma :oke: rica ediyorum biri size kendini vur dediğinde kendinizi vurmayin biz sizi nasıl gorduysek oyle kalın ve kalmanız dılegıyle
 
spy ghost

spy ghost

Üye
ben istediğim zaman stili değiştiriyorum yeni bir üyeyse gayet resmi dille yazıyorum :) ama sizlerde iş değişiyor tabi:pro:
 
Metin MF

Metin MF

Üye
furkan abi sırf 1 kişi için bunu yapma.
 
random1

random1

Üye
furkan, seni bayağıdır tanıyoruz. özellikle 5800'ı daha aktif kullanırken kullanırken senin cfw leri az kullanmadım. o yüzden birkaç kişi için değişime girme. onlar değişsin.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
1 kişi değil, birden çok kişi hatta foruma yeni gelenlerin neredeyse hepsi yanlış anlıyor. Durumu anlatınca "pardon" diyorlar ancak iş işten geçmiş oluyor.

- - - Eklendi - - -

Bu yüzden yönetimden 3 defa uyarı aldım.
 
joker.lg

joker.lg

Üye
1 kişi değil, birden çok kişi hatta foruma yeni gelenlerin neredeyse hepsi yanlış anlıyor. Durumu anlatınca "pardon" diyorlar ancak iş işten geçmiş oluyor.

- - - Eklendi - - -

Bu yüzden yönetimden 3 defa uyarı aldım.

uyarı mi :hmmm o zaman bölüme göre davran :oke: ne diyeyim ?
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
arkadaslar 1 kisi veya o kisi diye beni kastediyorsaniz kırıyonuz. Ben istemeden bir hata yaptım. Muhabbeti beğendiğim için katılayım dedim. Elime gözüme bulastırdım. Bu kadar alınacağınızı nerden bileyim. Bu kadar uzatmaya gerek varmı. Taha arkadasımız ortalığı yatıştırmak için konu açti. İyide olmuş. Bunu eşelemek için halen niye yeni konu açılıyor bilmem. Hiç kimse benim için uslubunu değiştirmesin. Kendinizi bir maskenin arkasına gizlemeyin. Bu soğukluğu gidermek için neyapacağımı bilemiyorum. Benden daha ne bekliyonuz. Burda olmamın tek sebebinide kaybettim. Bu ortamı bir daha bulabilirmiyim bilemiyom. Bu duruma getirdiğim içi Herkezden tekrar özür diliyom. Formun eski haline gelmesi umuduyla hosçakalın. Foruma girsemde bir daha yazmicam. (forumda istenmeyen üye oldum.)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
arkadaslar 1 kisi veya o kisi diye beni kastediyorsaniz kırıyonuz. Ben istemeden bir hata yaptım. Muhabbeti beğendiğim için katılayım dedim. Elime gözüme bulastırdım. Bu kadar alınacağınızı nerden bileyim. Bu kadar uzatmaya gerek varmı. Taha arkadasımız ortalığı yatıştırmak için konu açti. İyide olmuş. Bunu eşelemek için halen niye yeni konu açılıyor bilmem. Hiç kimse benim için uslubunu değiştirmesin. Kendinizi bir maskenin arkasına gizlemeyin. Bu soğukluğu gidermek için neyapacağımı bilemiyorum. Benden daha ne bekliyonuz. Burda olmamın tek sebebinide kaybettim. Bu ortamı bir daha bulabilirmiyim bilemiyom. Bu duruma getirdiğim içi Herkezden tekrar özür diliyom. Formun eski haline gelmesi umuduyla hosçakalın. Foruma girsemde bir daha yazmicam. (forumda istenmeyen üye oldum.)

Sen beni hiçbir zaman yanlış anlamadın ve üstüne alınmışsın. Sen bu duruma getirmedin, benim forumun değişik bölümlerinde başka üyelerle aramda olan birşeydi.
 

Hasan

Üye
:ağlarım:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
kızıltilki sana pm atmayı borç bildim :)
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
kızıltilki sana pm atmayı borç bildim :)

yine bir yanlis anlaşilma. Bu gunlerde bende dahil cok alingan olduk. Kimimiz sinav sitresi kimimiz iş sitresi kimimiz baska bir derdi var. Acaba havalarin sicak gitmesiyle bir alakasimi var. Kendimizi toparlamak için aykuttan yardim mi istesek belki bize bir program linki verir. (konulari doğru anlamakla ilgili program çikarmis olabilir.)
:zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu konu da yanlış anlaşıldı :züü:

Bu konuyu herkes üzerine almaya başladı :ağlarım: Halbuki ben tam aksine, yanlış anlaşılmaları gidereceğimi söylemek için konuyu açmıştım :(


- - - Eklendi - - -

Ama bir yanda da gülüyorum :D Benim konuyu açma amacımın tam aksi gerçekleşiyor :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
Otroligt

Otroligt

Üye
furkan abi biz sana böyle alışmıştık ya :| hayırlısı olsun
 

pelın_

o şeytan varya:)
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

yinemi pelin :) ya valla ben bıktım kendimden hee ben unuttum olanları sızde unutun artık yahuu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt