arkadaşlar yardım edinde alıyım artık bi 4s :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardım edinde alıyım artık bi 4s :)
ben amerika at&t den 4s alcam 16 gb sim kilitli bu telefon ne kadar bi yardım etseniz at&t nin sitesinde bişeylerr yazıyoda bişey anlamadım birde gevey sim rahat kullanabilir miyim yoksa factory unlock mu yaptırmalıyım forumda bi arkadaş yaptığını söylemiş ama bilemiyorm at&t açılabilir mi sizce bu da at&t nin sitesindeki ücretler hangi değeri dikkate alayım bi baksanız 3 farklı fiyat biçilmiş
 


geneluye

geneluye

Üye
bence iphone 5 i bekle eğer iphone 5 almazsan bile iphone 4s bayağı ucuzlar her türlü senin yararına olur o kadar beklemişsin 6 aydan fazla oldu 4s çıkalı
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Başlığa bakınca para istiyorsun sandım :D
 
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi


Şaka yaptım da başlık enteresan geldi :D

tamam öyleyse :D yorum yapalım ? :)

- - - Eklendi - - -

ya burdaki fiyatlara ne demeli deli oldum :D
http://www.wireless.att.com/cell-phone-service/cell-phones/pda-phones-smartphones.jsp
 
cyber

cyber

Üye
    Konu Sahibi
iphone5 in ekranı büyük olur ya ben hiç sevmiyorm kocaman tel ee hangi fiyat geçerli ki

- - - Eklendi - - -

bence fiyatlar baya bi uygun :)

- - - Eklendi - - -

benim konu yine gitmiş yok bilen bu nedir ya .s
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt