cyber
Üye
arkadaşlar yardım edinde alıyım artık bi 4s :)
ben amerika at&t den 4s alcam 16 gb sim kilitli bu telefon ne kadar bi yardım etseniz at&t nin sitesinde bişeylerr yazıyoda bişey anlamadım birde gevey sim rahat kullanabilir miyim yoksa factory unlock mu yaptırmalıyım forumda bi arkadaş yaptığını söylemiş ama bilemiyorm at&t açılabilir mi sizce bu da at&t nin sitesindeki ücretler hangi değeri dikkate alayım bi baksanız 3 farklı fiyat biçilmiş
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

o sitedeki fiyatların hangisini dikkate almalıyım
