Arkadaslar Telefonumda Acayip Sorun var Nokia C7

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar Telefonumda Acayip Sorun var Nokia C7
telefonum Nokia C7 2 hafta önce garip sorunlar başladı telefon donup kalıyor felan şarz 2 saat gidiyor Garantiside Var servise versemmi arkadaşlar
 


Why Always Me

Why Always Me

Üye
Ver tabi kardeşim beklemen hata
 
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
bi sorun cıkarmazlar demi kardeş

- - - Eklendi - - -

neyse saol kardeşim bn yarin servise vereyim o zaman teşekkürler
 
ege009

ege009

Üye
Bnce sat bn 2 hafta once sattim 450 liraya ilk aldigimda iyidi fakat satmadan 2 3 hafta once dedigin gibi sorunlar var servise hic vermedim
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
hemen garantiye ver :)
 
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
saolun arkadaşlar

- - - Eklendi - - -

gecenlerde servise Vermistim bataryadan fln dediler bataryayı degistirdim 2 yıl garantili bataryada aynı sorun devam edior :S
 
aleranol

aleranol

Üye
bence servis flaslarken bataryayi tam doldurmamış. nadirde olsa bu bataryaya sinir koyulabiliyir. servise gönder adam gibi yapsınlar.
 
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar teleses ten aldıgım batarya sahte cıktı ve 159 tl ye aldıydım kvk sahte dedi bataryayı aldıgım yere verdim nokia care ye yolladılar :S sizce nolur ?
 
aleranol

aleranol

Üye
arkadaslar teleses ten aldıgım batarya sahte cıktı ve 159 tl ye aldıydım kvk sahte dedi bataryayı aldıgım yere verdim nokia care ye yolladılar :S sizce nolur ?

160tlye bataryami :oha: orijinali 50-70 arasında ne yaptın ya. valla.bilmiyorum ama düzeltmeleri gerekli.
 
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
valla kardes napalım düştük nokia gibi bi firmaya lanet olsun

- - - Eklendi - - -

daha öncede işlemci yandı garantiden degistirdiler anakartla birlikte
 
aleranol

aleranol

Üye
bende anakrti yakmistim ozamandan beri flasliyoruk duaj garantide değil. sorun olursa tak flaş. ama garantiler cidden adı ya.
 
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
nese k.g size heralde hallederler inş sorunu halletmezlerse yasal işlem açtırcam onlar hakkında

- - - Eklendi - - -

senin telefon ne kardeş
 
aleranol

aleranol

Üye
nese k.g size heralde hallederler inş sorunu halletmezlerse yasal işlem açtırcam onlar hakkında

- - - Eklendi - - -

senin telefon ne kardeş

c7 :rock: zaten sorunum halloldu. taaa geçen yıl yakmistim :ehe


- - - Eklendi - - -

işlem actirirsan sağlam başka bir yerde inceletki garantinin yalanı çıksın. yav... yanlis şeyler söylerler sonra.


- - - Eklendi - - -

hadi iyi geceler geç oldu.ben yatayim
 
mertarslan111

mertarslan111

Üye
    Konu Sahibi
saol krdes ii geceler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt