Arkadaşlar Telefon ALacam Yardım Edermisiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Son .

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Telefon ALacam Yardım Edermisiniz ?
Öncelikle Hepinize Mrb...
Arkadaşlar Ben telefon alacağım..kendim 2 haftalık 1 araştırma sonucunda 4 modele indirdim telefonları bunlar ;
6233 - 6288 - N70 - D900


Bunlardan Hangilerini almalıyım ...
Hangi telefonu almam konusunda yardımcı olacaksanız lütfen bir neden belirtiniz

Şimdiden Tşk Ederim...
Herkese K.Gelsin
 


Son .

Üye
    Konu Sahibi
HAdi Hadi Hadii Yardım!Edin
 

UndeRqRo.uNd

Üye
Nokialar içinde en zengini aksesuara sahip olan ve symbian olduğu için n70 diyorum fakat konuşma ve bekleme süresi bakımında 6288.

Maks. fotoğraf çözünürlüğü bakımından d900:2048x1536 piksel iken n70 ve 6288:1600x1200 piksel

N70 ve 6280 de radyo destekleri de birer artıları .

Ben bu durumda symbian kullanıdığım için düşünmeden N70 alırdım.
Bu sizin hangi özelliği en çok kullanıcağınza bağlı.

Resim kalitesi ve konuşma süresi önemliyse d900 ve 6280 arasında tercih yapabilirsiniz.
 
Ozan

Ozan

Admin
Düşündügün model arasında sadece N70, ancak alternatifler oldugunu unutmayın az daha para koyup samsung u600 iyi bir alternatif olabilir işletim sistemi düşünmüyorsanız

Öncelikle mesajda söylememişsiniz birşeyde karar vermeniz gerek, "telefonda işletim sistemi nedir ve ne işe yarar ?" ve "bana yararı yada ihtiyacım var mı ?" sorularına cevap alabilirsek daha mantıklı öneriler olabilir ;)
 

UndeRqRo.uNd

Üye
Symbian işletim size çoklu tema desteği ,symbian oyun (bunlara n-gage oyunları da dahil) ve yığınla gerekli symbian uygulamalarını kullanma desteği sağlar :oke:
 

Onur1666

Üye
Arkadaşım En Iyısı Sen 6233 Al Ama Almadan once ıyı karar ver karar senınn
 
pool9ball

pool9ball

Üye
4 modele inmişsin ama aklını karıştırayım biraz :)
n73 kullanıyorum çok memnunum.. n80 de alabilirsin, aralarında sadece WLAN(n80) ve carl zeiss optik(n73) farkı var bildiğim.. ikiside çok iyi telefon..
 
goblinhunter

goblinhunter

Üye
Arkadaşım ben sana şukadarını söyleyecem.
D9OO bulamadığım için D9OOi aldım. Ama pişman oldum.
Nokiadan şaşma.
D9OOü ele bence. :oke:
 

worldcild

Üye
Symbian Symbian Symbian n70 den sasma bnce...görunum acısından d900 de olabilir ama...sen n70den sasma derım suan bnde kullanıyorum vede...fıyatlarıda dustu..bn cok memnunum telefonumdan..özellıklede s60 özellıklı olusundan...saygılarla
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
nokiadan şaşma arkadaşım, s60 işletim sistemine sahip bi tel almanı öneririm. program, tema, oyun seçeneği bol... o yüzden senin seçeneklerinin arasından n70 diyorum :oke: benim seçeneklerim arasından ise, N72 tavsiyemdir...
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
Nokialar içinde en zengini aksesuara sahip olan ve symbian olduğu için n70 diyorum fakat konuşma ve bekleme süresi bakımında 6288.

Maks. fotoğraf çözünürlüğü bakımından d900:2048x1536 piksel iken n70 ve 6288:1600x1200 piksel

N70 ve 6280 de radyo destekleri de birer artıları .

Ben bu durumda symbian kullanıdığım için düşünmeden N70 alırdım.
Bu sizin hangi özelliği en çok kullanıcağınza bağlı.

Resim kalitesi ve konuşma süresi önemliyse d900 ve 6280 arasında tercih yapabilirsiniz.

4 telefon arasında n70 veya d900 olabilir ben d900i al derim
 
mservank

mservank

Üye
bence symbian düşnmüyorsan d900 eğer istersen n70 (belki seni kızdıracak ama bence bunların hiç birini alma çünkü n70 falan gerilerde kalma daha iyi modeller düşün n73 falan pişman olmazsın)
 

mehmet(L)eren

Üye
bnce n73 al ama sen bilrsin n70 te olabilir
 

amip

Üye
Sony eericson al bence
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Buradaki modeller baya eski modeller günümüze göre.

Bence Nokia N73- E65
Sonyericsson K790 - K810
Samsung U600

Bunlara bakarsanız daha iyi olur :oke:
 
emrah baba

emrah baba

Üye
bence arkadaşım sony ericsson w 810 i yada nokia n 95 l süper telefon bular ben kullanıyorum
 

crabs

Üye
bence n70 al bende kullanıyorum ama n70 music express
 
hackerby17

hackerby17

Üye
n82 öneririm hiç olmassa nokia al ^^
 
dallaspage

dallaspage

Üye
n70 alma d900 alma dier nokiaları saymıyorum bile ...
N70 in kamera herzaman dandik müzik sesi az ...
D900 taka tipli kötü kameralı gece leyin önünü göremessin (gecemoduyoq)
60 serisi son derece başarısız bence...
K750i veya w800i yada w810 i önerebilirim sana ...
 
xkadir61

xkadir61

Üye
d 900
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt