arkadaşlar symbian batak arıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vedat533

vedat533

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar symbian batak arıyorum
arkiler benim abim bundan 2 yıl önce 6630 kullanıdu telin internetinden bi siteden symbian ihaleli(koz belirlemeli)bi batak oyunu buldu ne kadar uğraşsamda onu bulamadım lütfen bana yardım edin
ama java batak oyununu eklemeyelim çok saçma yaw koz haricinde büyüğünü atmak zorunlu diil falan:agla:agla:(:(
 
  • Beğen
Tepkiler: benmankan


vedat533

vedat533

Üye
    Konu Sahibi
abi ben çöp kutusuna giremiom ki:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt